Репозиторий ХГАК

Фортепіанна техніка в системі музичного виконавства

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisor Щепакін, В. М. ua
dc.contributor.author Ван Ке
dc.date.accessioned 2020-03-30T07:42:56Z
dc.date.available 2020-03-30T07:42:56Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://95.164.172.68:8080/khkdak-xmlui/handle/123456789/559
dc.description.abstract Еволюція клавірних – фортепіанних стилів, з одного боку безпосередньо пов’язана зі змінами акустичних можливостей і конструктивних особливостей клавікорда – клавесина – фортепіано, а з іншого – зі світоглядними та естетичними змінами, які постійно відбувалися і відбуваються протягом усієї історії існування цих інструментів. Разом із зміною стилістики компонування і виконання творів для клавікорду – клавесину – фортепіано кардинальним чином змінювалася і музична лексика. Всі ці зміни обумовлювали й еволюцію естетичних і технологічних вимог, що висувалися перед виконавцями на всіх клавішних інструментах. Разом із змінами жанрів, стилів та естетичних уподобань слухачів, притаманних тій або іншій історичній епосі, змінювалося і бачення композиторів щодо застосування тих чи інших видів клавірної – фортепіанної техніки, яка була і є одною із базових складових музичного виконання. Високохудожнє виконання музичних творів, написаних у ту чи іншу епоху, передбачає, крім наявності комплексу знань історичної й естетичної специфіки різних музичних стилів, напрямів і жанрів, володіння вельми різноманітним технічним арсеналом прийомів гри на фортепіано. Аналіз комплексу технічних засобів, які застосовує виконавець-піаніст під час інтерпретації музичних творів різних стилів, жанрів та історичних епох, є важливою складовою в розумінні використання засобів виразності, необхідних для відповідності виконавця авторському задуму. Отже, простеження еволюції технічних вимог, необхідних для художньо виправданого виконання музичних творів, є актуальним у фортепіанному виконавстві як такому і в історії фортепіанного виконавства як науці, що надає можливість виявити відповідність тих чи інших технічних засобів гри на фортепіано музичним творам, написаних в ту чи іншу історичну епоху. Метою магістерської роботи є виявлення провідного значення фортепіанної техніки в системі музичного виконавства на всіх етапах розвитку піанізму. Об’єкт дослідження: фортепіанне виконавське мистецтво. Предмет дослідження: фортепіанна техніка як один із головних факторів якісного і високохудожнього музичного виконавства. ua
dc.language.iso other ua
dc.subject клавірно-фортепіанне виконавство, piano performance ua
dc.subject піаністи китайські, Chinese pianists ua
dc.subject фортепіанна техніка, piano technique ua
dc.title Фортепіанна техніка в системі музичного виконавства ua
dc.title.alternative магістерська робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" за спец. 025 "Музичне мистецтво" ua
dc.type Master work ua


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись