Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.advisor | Трубнікова, Л. М. | ua |
dc.contributor.author | Радченко, І. С. | |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T11:03:28Z | |
dc.date.available | 2020-03-30T11:03:28Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://95.164.172.68:8080/khkdak-xmlui/handle/123456789/567 | |
dc.description.abstract | Проблема рок-культури ще тривалий час привертатиме до себе увагу дослідників XXI сторіччя. Вивчення сутності цього феномену та історія розвитку цього музичного жанру на Заході та в Україні є вельми актуальним, оскільки дає можливість зʼясувати механізм взаємодії субкультур, контркультури, окремих секторів масової культури (мода, стиль поведінки, правила електронної комунікації), процесів соціалізації молоді. На сьогодні не існує людини, яка б в той чи інший спосіб не була залучена до сфери масової музичної культури. Засоби масової комунікації (ЗМК) — телебачення, інтернет, радіо, кіно, періодичні друковані та інтернет-видання, соціальні мережі — розповсюджують поміж багатомільйонною аудиторією реципієнтів (слухачів, глядачів, читачів) певну музичну продукцію та інформацію щодо неї. Остання здебільшого у своїх зразка істотно відрізняється від питомо музичного мистецтва. Різниця полягає не лише в художній сфері, але й у способах впливу такого різновиду музичних явищ на психіку людини, зокрема на її внутрішній світ та особистість. Наразі шоу-бізнес є одним з найбільш важливих культурних компонентів у переважній більшості Західних країн. Музична масова культура стала невідʼємною частиною повсякденного життя кожної людини. Якщо висловлюватися образно, рок надавав молоді приклади моделі поведінки у кризових ситуаціях і був формою усвідомлення гармонізації власного буття зі світом. В одному випадку індивід є спроможним зрозуміти та оцінити можливості втамування духовної спраглості, вельми відвертої в сучасній культурі в цілому, і вибудувати у власній свідомості перепони, які б запобігали впливу масової культури на людину. Проте переважна більшість так зробити не може: люди не усвідомлюють тієї небезпеки, яку приховує підміна справжніх мистецьких цінностей удаваними, не відчувають загрози, що таїть у собі маніпулятивна за своєю сутністю діяльність ЗМК. Виявляється, що найбільш беззахисними перед масовою музичною культурою є діти та молодь. Таким чином, соціальний досвід сприймання рок-культури має важливе значення і повинен стати обʼєктом вивчення наук соціально-гуманітарного циклу, а також предметом спеціальних досліджень філософії культури. У тій соціокультурній ситуації, яка склалася на сьогодні, першорядною метою стає пояснення принципів музично-естетичних оцінок, передумов формування музичних смаків та вподобань, факторів, з якими повʼязане становлення музичного досвіду людини та його залежність від ідеологічних і загальнокультурних тенденцій різних епох. Об’єкт дослідження: соціокультурні тенденції другої половини XX — початку ХХІ століть.Предмет дослідження: рок-музика в системі музичної культури. | ua |
dc.language.iso | other | ua |
dc.subject | рок-музика, rock music | ua |
dc.title | Рок як феномен музичної культури другої половини ХХ століття - початку ХХІ століття | ua |
dc.title.alternative | магістерська робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" за спец. 025 "Музичне мистецтво" | ua |
dc.type | Other | ua |