dc.contributor.author |
Шолухо, Н. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-12T11:27:47Z |
|
dc.date.available |
2020-06-12T11:27:47Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Шолухо Н. Є. Комунікаційна модель естетики (Бруно латур і Ґрем Гарман) / Н. Є. Шолухо // Вісник Харківської державної академії культури. Серія: Соціальні комунікації : зб. наук. пр. / М-во культури, молоді та спорту України, Харків. держ. акад. культури. - Харків : ХДАК, 2019. - Вип. 56. - C. 68-75. |
ua |
dc.identifier.uri |
http://95.164.172.68:8080/khkdak-xmlui/handle/123456789/623 |
|
dc.description.abstract |
Концептуалізовано комунікативну складову естетичних теорій Бруно Латура та Ґрема Гармана. Показано, що ідейним підґрунтям комунікативної естетики ХХ-ХХІ ст. є «пласкі онтології» як альтернатива ієрархічної моделі світу й поділу простору на суб’єкт і об’єкт. Установлено, що антропологічну складову в «пласких онтологіях» Б. Латура та Ґ. Гармана редуковано до рівня об’єкта в значенні розширення можливостей комунікації від лінгвістичного виміру буття до матеріально-речового. Зазначено, що акторно-мережева теорія Б. Латура зумовлює динамічну модель естетики, де головними є зв’язки між об’єктами, а не самі об’єкти. Об’єктнорієнтована онтологія Ґ. Гармана показана як комунікативна естетика в модусі розмаїття, рівності й необмеженої кількості комбінацій. Естетику в «пласких онтологіях» визначено як інтегративний чинник упорядкування об’єктів у просторі. Відсутність глибини в бутті й наявність чуттєвого досвіду поза межами антропологічного сегмента визначено як сутнісні ознаки комунікативної естетики. |
ua |
dc.language.iso |
other |
ua |
dc.publisher |
ХДАК |
ua |
dc.subject |
комунікативна естетика, communication aesthetics |
ua |
dc.subject |
|
ua |
dc.subject |
|
ua |
dc.subject |
|
ua |
dc.title |
Комунікаційна модель естетики (Бруно Латур і Ґрем Гарман) |
ua |
dc.type |
Article |
ua |