Репозиторій ХДАК

Комунікаційна модель естетики (Бруно Латур і Ґрем Гарман)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шолухо, Н. Є.
dc.date.accessioned 2020-06-12T11:27:47Z
dc.date.available 2020-06-12T11:27:47Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шолухо Н. Є. Комунікаційна модель естетики (Бруно латур і Ґрем Гарман) / Н. Є. Шолухо // Вісник Харківської державної академії культури. Серія: Соціальні комунікації : зб. наук. пр. / М-во культури, молоді та спорту України, Харків. держ. акад. культури. - Харків : ХДАК, 2019. - Вип. 56. - C. 68-75. ua
dc.identifier.uri http://95.164.172.68:8080/khkdak-xmlui/handle/123456789/623
dc.description.abstract Концептуалізовано комунікативну складову естетичних теорій Бруно Латура та Ґрема Гармана. Показано, що ідейним підґрунтям комунікативної естетики ХХ-ХХІ ст. є «пласкі онтології» як альтернатива ієрархічної моделі світу й поділу простору на суб’єкт і об’єкт. Установлено, що антропологічну складову в «пласких онтологіях» Б. Латура та Ґ. Гармана редуковано до рівня об’єкта в значенні розширення можливостей комунікації від лінгвістичного виміру буття до матеріально-речового. Зазначено, що акторно-мережева теорія Б. Латура зумовлює динамічну модель естетики, де головними є зв’язки між об’єктами, а не самі об’єкти. Об’єктнорієнтована онтологія Ґ. Гармана показана як комунікативна естетика в модусі розмаїття, рівності й необмеженої кількості комбінацій. Естетику в «пласких онтологіях» визначено як інтегративний чинник упорядкування об’єктів у просторі. Відсутність глибини в бутті й наявність чуттєвого досвіду поза межами антропологічного сегмента визначено як сутнісні ознаки комунікативної естетики. ua
dc.language.iso other ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject комунікативна естетика, communication aesthetics ua
dc.subject ua
dc.subject ua
dc.subject ua
dc.title Комунікаційна модель естетики (Бруно Латур і Ґрем Гарман) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу