Короткий опис(реферат):
Наприкінці ХХ ст. накопичилась критична маса надбань різноманітних сценічних рухових практик - сценічного танцю, пантоміми, умовного жесту, умовного руху, що не могло не призвести до взаєпроникнення, взаємовпливу, синкретичності і окремих частин цих практик. В теперішній час виходячи з практичних і теоретичних джерел Європи, США, українських театральних компаній, об'єднань, театрів можна впевнено стверджувати про появу, розвиток і структуризацію нової синтетичної артпрактики "фізичний театр", яка включає і переосмислює найкращі надбання вже відомих і добре досліджених рухових практик. Активне залучення арт-практики "фізичний театр" до сучасного сценічного процесу зумовило ініцювання її дослідження в цій роботі. Мета дослідження - дослідити і проаналізувати взаємозв'язки між сценічними практиками руху як передумови появи арт-практики "фізичний театр". Об'єкт дослідження - художня концепція "фізичний театр" в контексті пластичного мистецтва. Предмет дослідження - особливості сценічно-просторового існування сценічної арт-практики "фізичний театр".