dc.contributor.author |
Родзевська, В. Л. |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-17T08:19:41Z |
|
dc.date.available |
2020-06-17T08:19:41Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Родзевська В. Л. Прихована реклама у кінематографі США та СРСР другої половини ХХ сторіччя : магістер. робота на здобуття ступеня магістр, за напрямом підгот. 021 "Аудіовізуальне мистецтво та виробництво", ден. форми навчання / Родзевська Валентина Леонідівна ; наук. кер. Н. В. Мархайчук ; рец. І. О. Тесленко ; Харків. держ. акад. культури, Каф. телебачення. - Харків, 2020. - 104 с. - Бібліогр.: 81 назв. |
ua |
dc.identifier.uri |
http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/647 |
|
dc.description.abstract |
Одним із найбільш типових викликів в генезисі сучасного кінематографу є виклик комерції, який виражається передусім у намаганні використовувати екранну дію задля отримання прибутку. Такий стан справ є характерним для більшості національних шкіл кіно і багатьма дослідникам оцінюється етап еволюції кінематографу, що є, скоріше, природним та багато в чому неминучий. Водночас як вид мистецтва кінематограф розвивається і сторону пошуку нових форм художнього мовлення, нових якостей та змістів, що відтворюють його естетично-мистецьку сутність. Саме тому проблематика реклами у кіно є сьогодні темою, що спонукає вивчати обидва процеси в їхньому постійному взаємозв'язку та розвитку. Дослідження прихованої реклами (Product Placement), як різновиду рекламно-маркетологічних практик, загалом розпочалось порівняно недавно. Сьогодні є очевидним, що прихована реклама торгових марок у сучасному кінематографі стає ефективним шляхом рекламного впливу на споживача і водночас дієвим каналом підвищення рівня збуту товарів та послуг. У сенсі продукування комерційної сторони в природі сучасного кінематографу зазначене явище є відповідним загальним тенденціям мистецького розвитку. Проте водночас, слід наголосити і на існуванні цілої низки конфліктних точок, що так само природно виявляються в співіснуванні реклами та кінематографічної мови - двох достатньо протилежних царин у соціокультурному розвитку суспільства. Мета роботи полягає в спробі дослідити загальні та специфічні механізми включення прихованої реклами до сюжетної лінію кінотвору. Об'єктом дослідження витупає ігрове кіно другої половини ХХ - початку ХХІ століття. Предметом дослідження є практика Product Placement, розглянута під кутом аналізу кінематографічної мови та естетики. |
ua |
dc.language.iso |
ua |
ua |
dc.subject |
кіномистецтво США |
ua |
dc.subject |
реклама аудіовізуальна |
ua |
dc.subject |
Product Placement |
ua |
dc.subject |
аудіовізуальне мистецтво |
|
dc.subject |
audiovisual advertising |
|
dc.subject |
cinematography of the United States |
|
dc.subject |
audiovisual art |
|
dc.title |
Прихована реклама у кінематографі США та СРСР другої половини ХХ сторіччя |
ua |
dc.title.alternative |
магістер. робота на здобуття ступеня магістр, за напрямом підгот. 021 "Аудіовізуальне мистецтво та виробництво" |
ua |
dc.type |
Master's thesis |
ua |