Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Родзевська, В. Л. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-17T08:19:41Z | |
dc.date.available | 2020-06-17T08:19:41Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Родзевська В. Л. Прихована реклама у кінематографі США та СРСР другої половини ХХ сторіччя : магістер. робота на здобуття ступеня магістр, за напрямом підгот. 021 "Аудіовізуальне мистецтво та виробництво", ден. форми навчання / Родзевська Валентина Леонідівна ; наук. кер. Н. В. Мархайчук ; рец. І. О. Тесленко ; Харків. держ. акад. культури, Каф. телебачення. - Харків, 2020. - 104 с. - Бібліогр.: 81 назв. | ua |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/647 | |
dc.description.abstract | Одним із найбільш типових викликів в генезисі сучасного кінематографу є виклик комерції, який виражається передусім у намаганні використовувати екранну дію задля отримання прибутку. Такий стан справ є характерним для більшості національних шкіл кіно і багатьма дослідникам оцінюється етап еволюції кінематографу, що є, скоріше, природним та багато в чому неминучий. Водночас як вид мистецтва кінематограф розвивається і сторону пошуку нових форм художнього мовлення, нових якостей та змістів, що відтворюють його естетично-мистецьку сутність. Саме тому проблематика реклами у кіно є сьогодні темою, що спонукає вивчати обидва процеси в їхньому постійному взаємозв'язку та розвитку. Дослідження прихованої реклами (Product Placement), як різновиду рекламно-маркетологічних практик, загалом розпочалось порівняно недавно. Сьогодні є очевидним, що прихована реклама торгових марок у сучасному кінематографі стає ефективним шляхом рекламного впливу на споживача і водночас дієвим каналом підвищення рівня збуту товарів та послуг. У сенсі продукування комерційної сторони в природі сучасного кінематографу зазначене явище є відповідним загальним тенденціям мистецького розвитку. Проте водночас, слід наголосити і на існуванні цілої низки конфліктних точок, що так само природно виявляються в співіснуванні реклами та кінематографічної мови - двох достатньо протилежних царин у соціокультурному розвитку суспільства. Мета роботи полягає в спробі дослідити загальні та специфічні механізми включення прихованої реклами до сюжетної лінію кінотвору. Об'єктом дослідження витупає ігрове кіно другої половини ХХ - початку ХХІ століття. Предметом дослідження є практика Product Placement, розглянута під кутом аналізу кінематографічної мови та естетики. | ua |
dc.language.iso | ua | ua |
dc.subject | кіномистецтво США | ua |
dc.subject | реклама аудіовізуальна | ua |
dc.subject | Product Placement | ua |
dc.subject | аудіовізуальне мистецтво | |
dc.subject | audiovisual advertising | |
dc.subject | cinematography of the United States | |
dc.subject | audiovisual art | |
dc.title | Прихована реклама у кінематографі США та СРСР другої половини ХХ сторіччя | ua |
dc.title.alternative | магістер. робота на здобуття ступеня магістр, за напрямом підгот. 021 "Аудіовізуальне мистецтво та виробництво" | ua |
dc.type | Master's thesis | ua |