Репозиторій ХДАК

Принцип програмності в циклах фортепіанних мініатюр українських композиторів другої половини ХХ століття

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зимогляд, Н. Ю.
dc.date.accessioned 2020-07-01T07:03:28Z
dc.date.available 2020-07-01T07:03:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Зимогляд Н. Ю. Принцип програмності в циклах фортепіанних мініатюр українських композиторів другої половини ХХ століття / Н. Ю. Зимогляд // Культура України : зб. наук. пр. / М-во культури, молоді та спорту України, Харків. держ. акад. культури. — Харків : ХДАК, 2020. — Вип. 68. — С. 148-157. ua
dc.identifier.uri http://95.164.172.68:8080/khkdak-xmlui/handle/123456789/672
dc.description.abstract Розглянуто програмність як особливість розвитку жанру циклу фортепіанної мініатюри у творчості українських композиторів другої половини ХХ ст. Досліджено процеси та тенденції, які зумовили його становлення, для якого характерне поєднання різних виразних систем, індивідуалізація і активне зближення відмінних типів циклу (непрограмних прелюдій і збірки програмних п’єс), де цикл фортепіанних мініатюр відображає найвпливовіші тенденції часу, зокрема неокласицизму, неоромантизму, неофольклоризму, авангарду, джазу. Визначено, що програмні цикли фортепіанних мініатюр стають самодостатнім жанром, здатним відобразити глибокі філософські ідеї або бути основою для відтворення внутрішнього світу ком- позитора. ua
dc.language.iso other ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject фортепіанні мініатюри, of the piano miniatures ua
dc.subject композиторська творчість, a composer’s creative activities ua
dc.title Принцип програмності в циклах фортепіанних мініатюр українських композиторів другої половини ХХ століття ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу