Репозиторій ХДАК

Фортепіанна культура: досвід концептуалізації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Степанова, О. Ю.
dc.date.accessioned 2020-07-01T07:09:48Z
dc.date.available 2020-07-01T07:09:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Степанова О. Ю. Фортепіанна культура: досвід концептуалізації / О. Ю. Степанова // Культура України : зб. наук. пр. / М-во культури, молоді та спорту України, Харків. держ. акад. культури. — Харків : ХДАК, 2020. — Вип. 68. — С. 226-236. ua
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5028/khkdak-xmlui/handle/123456789/673
dc.description.abstract Проаналізовано наукові джерела, у яких автори порушують питання музичної та фортепіанної культури. Систематизовано визначення «музична культура» та «фортепіанна культура» відповідно до хронології їхньої появи в наукових дослідженнях. Означено, що поняття є доволі широко вживаними, однак на сучасному етапі розвитку музичного мистецтва та його теорії виникає потреба в певному переосмисленні існуючих визначень. Адже музика, зокрема фортепіанна, є однією з тих складників, через які проявляються духовні цінності певної нації, завдяки чому відбуваються самоідентифікація та світове визнання. Висунуто припущення, що 1770 р., дата долучення фортепіано до музичного світу, може вважатися часом зародження феномену фортепіанної культури, що охопила як аматорське, так і професійне музичне мистецтво. ua
dc.language.iso ua ua
dc.publisher ХДАК ua
dc.subject piano culture ua
dc.subject фортепіанна культура ua
dc.title Фортепіанна культура: досвід концептуалізації ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу