Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кріпак, О. О. | |
dc.date.accessioned | 2021-01-06T09:47:11Z | |
dc.date.available | 2021-01-06T09:47:11Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Кріпак О. О. Робота над фактурою фортепіанних творів Ф. Шопена: аналітико-виконавські аспекти / О. О. Кріпак // Культура України : зб. наук. пр. / М-во культури та інформ. політики України, Харків. держ. акад. культури. - Харків, 2020. - Вип. 70. - С. 180-190. | ua |
dc.identifier.uri | http://95.164.172.68:8080/khkdak-xmlui/handle/123456789/833 | |
dc.description.abstract | Розглянуто особливості фортепіанної фактури у творах Ф. Шопена. Цей об’єкт розвідки висвітлюється з позицій виконавського аналізу, який поєднує музикознавчий підхід з технологією фортепіанної гри. Вибір фактурного аспекту в дослідженні шопенівського стилю, зосередженого на «образі» фортепіано, зумовлено завданнями художнього та технічного порядку. Адже будь-який шопенівський опус є не лише артефактом світової фортепіанної культури, але й предметом актуальної інтерпретації, навички якої закладаються ще під час навчання піаніста. У цьому контексті і відбувається дослідження — від загального (феномен фактури в музиці) до особливого (фортепіанна фактура) та конкретного (шопенівська фортепіанна фактура з її виконавською атрибутикою). Означений підхід уважаємо не лише комплексним, але й дослідницьки новим, оскільки вивчення особливостей шопенівського фортепіанного письма є постійним завданням для виконавців, педагогів та учнів, котрі звертаються до його творів у процесі навчальної та творчої діяльності. | ua |
dc.language.iso | other | ua |
dc.publisher | ХДАК | ua |
dc.subject | фактура в музиці, texture in music | ua |
dc.subject | фортепіанна фактура, piano texture | ua |
dc.title | Робота над фактурою фортепіанних творів Ф. Шопена: аналітико-виконавські аспекти | ua |
dc.type | Article | ua |