Репозиторій ХДАК: Recent submissions

  • Захарова, І. В.; Філіпова, Л. Я.; Задорожний, І. С.; Тарасенко, Д. А. (Східноєвропейський ун-т імені Рауфа Аблязова, 2024)
    Навчальний посібник розкриває теоретичні, методичні, організаційні та прикладні аспекти реалізації напрямів, процесів, форм і методів інформаційно-аналітичної діяльності. У посібнику наведено основні відомості про розвиток ...
  • Супрун, Т. С.; Аксьонов, В. О,; Стрижак, Д. А. (ХДАК, 2024)
    Програмою навчальної дисципліни передбачено навчити грамотно та максимально ефективно використовувати налаштування відео редактора (програм монтажу), розуміти весь процес зйомки та свідомо на нього впливати; безперешкодно ...
  • Шилова, Л. М. (ХДАК, 2024)
    Конспект лекцій з дисципліни «Історичний бальний танець » для освітньої програми Народна хореографія у стислій формі відображає теоретичний матеріал курсу, допомагає формувати загальне уявлення про предмет вивчення та ...
  • Шилова, Л. М. (ХДАК, 2024)
    Навчальний курс «Історичний бальний танець» є обов’язковим компонентом циклу професійної підготовки бакалаврів зі спеціальності 024 «Хореографія» в галузі хореографічного мистецтва. Дисципліна допомагає здобувачам освіти ...
  • Мусієнко, О. В. (ХДАК, 2024)
    Навчальний курс «Майстерність відеографа» призначений для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня освіти зі спеціальності 021 «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво», ОП «Фотомистецтво та відеографія». Зміст ...
  • Літинська, Ю. В. (ХДАК, 2024)
    Навчальний курс «Історія аудіовізуальних медіа» призначений для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня освіти зі спеціальності 021 «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво», ОП «Відеоблогінг і телерепортерство». ...
  • Філіпова, Л. Я. (ХДАК, 2024)
    Навчальний курс «Комп’ютерна етика» призначений для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня освіти зі спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Зміст курсу спрямований на ознайомлення ...
  • Коваленко, Ю. Б. (ХДАК, 2024)
    Курс «Саунд-дизайн медіатвору» є практико-орієнтованим і спрямований на формування у студентів професійних знань і навичок у сфері створення звукового супроводу для аудіовізуальних творів. У рамках курсу розглядаються ...
  • Коваленко, Ю. Б. (ХДАК, 2024)
    Навчальний курс «Герменевтика в аудіовізуальному мистецтві» присвячено вивченню основних підходів, методів і концепцій герменевтики як інструменту аналізу й інтерпретації аудіовізуальних творів. Навчально-методичні матеріали ...
  • Шарпило, М. Ю. (ХДАК, 2024)
    Реституція як процес повернення втрачених культурний цінностей та відновлення історичної справедливості відіграє ключову роль у збереженні пам’яті про Голокост.Збереження та повернення культурного надбання є важливим ...
  • Галушко, І. (ХДАК, 2024)
    Демонологічні образи (образи інфернальних істот) залишаються невід’ємною частиною індустрії аніме протягом усієї її історії. Найбільш поширеним демонологічним образом у японській анімації довоєнного та воєнного періодів ...
  • Ожога-Масловська, А. В. (ХДАК, 2024)
    «М’яка сила» — це здатність впливати на інші країни через привабливість культури, політичні цінності та зовнішню політику, без використан ня примусу або військової сили. Японська політика «м’якої сили» активно проявляється ...
  • Новікова, О. Ю. (ХДАК, 2024)
    Історія колекції японської кольорової ксилографії Національного музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків бере свій початок із часів фундаторів музею.Низка аркушів «53 станції дороги Токайдо» представляє зображення ...
  • Рибалко, С. Б. (ХДАК, 2024)
    Театр Но (яп.: — майстерність, талант) — одна з найдавніших театральних традицій у світі, що веде свій родовід від XIV ст. Цей естетично осмислений комплекс театральних принципів, що охоплює всі аспекти вистави та передається ...
  • Мостова, І. С.; Іваницький, О. (ХДАК, 2024)
    Сучасні хореографи використоввують для просування власних хореографічних творів такі соціальні мережі, як YouTube, Instagram, Facebook, TikTok тощо. Розвивається рекламна індустрія, яка значно змінилась за останні десятиліття. ...
  • Макарова, І. І. (ХДАК, 2024)
    Реквізит — це предмети, що використовуються виконавцями для вдосконалення дієвої картинки. Такими предметами можуть бути різноманітні аксесуари,що доповнюють сценічний костюм актора, або дрібні речі побуту чи меблі.За своєю ...
  • Самойлова, Е. С. (ХДАК, 2024)
    Зараз в хореографії фольклорні танці зазнають переосмислення та адаптації до сучасних тенденцій. Хореографи використовують народні рухи, мелодії й ритми, інтегруючи їх у контемпорарі або модерн. При цьому фольклорний танець ...
  • Кисельов, І. І.; Лісневський, В. П. (ХДАК, 2024)
    Акцентуючи на виконанні штрихів, концертмейстер допомагає хореографу та танцівникам більш виразно розкрити ті чи інші образи, сюжети, характерні елементи танців. Штрихи в акомпанементі на баяні для народ них танців мають ...
  • Брацун, Т. С. (ХДАК, 2024)
    Kерівник дитячого колективу повинен бути готовий до постійних пошуків та досліджень новітніх підходів, методів та засобів навчання,а також запроваджувати інновації в практичну діяльність. Заняття в дитячому хореографічному ...
  • Курдупова, О. М.; Дегтяр, Л. П. (ХДАК, 2024)
    Усі хореографічні колективи України відіграють важливу роль у розвитку та популяризації національної куль турної спадщини нашої країни. На сучасному етапі розвитку танцювального мистецтва виникає необхідність чіткої ...