Сонати (фортепіано), соната фортепіанна, фортепіанна соната, сонати фортепіанні, фортепіанні сонати
Дослідження присвячене виявленню специфіки зв’язку гармонії та фактури у фортепіанних
сонатах Валентина Бібика, а саме 4, 5, 6 та 7 сонат. Методологія дослідження полягає у застосуванні системного, порівняльно-типологічного та структурно-функціонального підходів загальнонаукової методологічної бази, що
даєможливість піддати кореляційному аналізу складо-фактурну організацію фортепіанних сонат В. Бібіка. Наукова новизна роботи полягає в означені характерологічних рис інструментального (фортепіанного) мовлення компо-
зитора, а також у розширенні концертного й навчально-педагогічного спектрів сучасного фортепіанного мистецтва.
Особливу цінність роботи представляє увага до сучасних творів відомого композитора, члена Національної спілки композиторів України – Валентина Бібіка. Висновки. Дослідження показало, що у палітрі гармонічних засобів
В. Бібіка присутні майже всі сформовані в музичній практиці типи вертикалей – від інтервалу до багатозвучного комплексу. Вибір різновидів цих вертикалей має індивідуально-стильовий характер.