-
Ключові слова:
Інтернет, Интернет, Internet ; віртуальна реальність, виртуальная реальность, virtual environments ; комп'ютерні ігри, компьютерные игры, computer games ; культурологія, культурология ; міфи, мифы, myths ; неоміфологія, неомифология
-
Анотація:
В дисертації висвітлено динаміку трансформацій ставлення до класичної міфології в процесі еволюції культури. Розглянуто сучасні міфи, зокрема: міфи громадського життя й масової культури; міфи, пов'язані з етнічною та релігійною самоідентифікацією; з позарелігійними віруваннями. Проаналізовано Інтернет як простір утілення неоміфологем. Розглянуто втілення міфологічних структур у просторі комп'ютерних ігор. Виявлено, що логіка будь-якої гри в цілому відповідає мономіфу, схему якого запропонував Дж. Кемпбелл: відторгнення - ініціація - повернення. Надано лудологічну інтерпретацію ігрових часу та простору через розкриття цих категорій як складових міфологічної картини світу геймерів. Проаналізовано космогонічні, антропологічні й есхатологічні міфологеми сучасної культури, наявні в комп'ютерних іграх.
-
Теми документа
-
УДК // Друк в цілому. Документація. Книги. Авторство
-
УДК // Інтернет. Портали
|