-
Ключові слова:
когнітивне моделювання, когнитивное моделирование ; комп'ютерні ігри, компьютерные игры, computer games ; нечіткі логічні системи, нечеткие логические системы ; нечіткі множини, нечеткие множества ; структурна адаптація, структурная адаптация ; NPCs
-
Анотація:
У роботі виконано аналіз інформаційних технологій в індустрії відеоігор. Встановлено необхідність пріоритетного розвитку методів інтелекту, що розвивається, для вирішення задачі управління поведінкою комп'ютерного персонажа з урахуванням параметрів, одержуваних від інтерфейсів 4-го покоління. Розроблено модель інтелекту, що розвивається, для управління поведінкою комп'ютерного персонажа. В моделі управління поведінкою комп'ютерного персонажа будується з урахуванням когнітивних параметрів людини-гравця. Для оцінки якості ігрового процесу розроблена модель на основі критерію цікавості відеоігри як дискретна інтервальна нечітка логічна система другого типу. Розроблені система опису нечітких систем другого типу за допомогою розширених форм Бекуса-Наура і таблично-модульний метод подання та обробки нечітких систем другого типу дозволяють виконати ефективну програмну реалізацію розробленої моделі управління поведінкою комп'ютерного персонажа. Розроблені пакет бібліотек і середовище підтримки дискретних інтервальних нечітких систем другого типу, пакет бібліотек і середовище підтримки динамічних адаптивних систем управління поведінкою NPC.
-
Теми документа
-
УДК // Віртуальна реальність
|