Об'єкт дослідження – методи та алгоритми формування зображень векторної текстури зворотним трасуванням в системах візуалізації. Мета роботи – програмно реалізувати та оптимізувати алгоритм упаковки та розпаковки векторної текстури великого розміру, та алгоритм відображення цієї текстури зворотним трасуванням в реальному часі. Результатом роботи є програма, яка демонструє роботу досліджуваних алгоритмів. С++, СИСТЕМА ВІЗУАЛІЗАЦІЇ, QT, OPENMP, МЕТОД ЗВОРОТНОГО ТРАСУВАННЯ, OPENGL, ВЕКТОРНА ТЕКСТУРА, АЛГОРИТМ, КОД Object of research – methods and algorithms for imaging vector texture by ray tracing in visualization systems. Purpose – to software implement and optimize the algorithm of packing and unpacking large scale vector texture, and algorithm of rendering this texture by ray tracing in real time. The result of the work is a program that demonstrates the functioning of the studied algorithms. С++, VISUALIZATION SYSTEM, QT, OPENMP, RAY TRACING, OPENGL, VECTOR TEXTURE, ALGORITHM, CODE