Зведений каталог бібліотек Харкова

 

ПІСереда, Д. С.
    Комп'ютерна 3D-гра реального часу. Підсистема керування грою з боку програми [Текст] : дипломна робота, пояснювальна записка / кер. роботи Доц. Мазурова О.О. ; ХНУРЕ, Кафедра Програмної інженерії. — Харків, 2013. — 86 с.


- Анотація:

Метою роботи є розробка підсистеми керування грою з боку програми для комп'ютерної 3D-гри реального часу. Методи розробки - методи пошуку шляхів, методи аналізу поточного ігрового стану, моделі надання знань штучного інтелекту базовані на продукціях. Методи розробки підсистеми базуються на технології .NET. Для розробки цього програмного забезпечення використовується Microsoft Visual Studio 2010 Ultimate, мова програмування С#, бібліотеки Microsoft .NET Framework, інтегрована середа розробки (IDE) для розробки ігор XNA Game Studio 4.0. У результаті роботи було створено підсистему керування грою з боку програми та програмно реалізовані методи для підсистеми. MICROSFT XNA GAME STUDIO, MICROSOFT VISUAL STUDIO, C#, .NET, XNA FRAMEWORK, XNA, CLR, DIRECTX, STARTER KIT, ПРОДУКЦІЯ, МЕТОД ПОШУКУ. The aim is to develop a subsystem control the game from the program for computer 3D-games in real time. Development Methods - Methods of finding ways and methods of analysis of the current game state model of artificial intelligence knowledge based on productive models. Development Methods subsystem based on technology .NET. To develop this software using Microsoft Visual Studio 2010 Ultimate, the programming language C#, Microsoft. NET Framework libraries, Integrated Development Environment (IDE) for game development XNA Game Studio 4.0. As a result of the work was created subsystem management game from the applications and implemented techniques to subsystem.

- Теми документа

  • Дипломні роботи студентів ХНУРЕ // Дипломні роботи кафедри Програмної інженерії (ПІ)



Наявність
Установа Кількість Документ на сайті установи
Наукова бібліотека Харківського національного університету радіоелектроніки 1 Перейти на сайт