Метою роботи є дослідження рендерінга тривимірних полігональних моделей на основі класичної геометричної оптики з прямим розповсюдженням променів, заломленням, віддзеркаленням, освітленням. Результатом дослідження є створення модуля рендерінга з максимальною якістю та реалізмом відображення моделей, які можливі при методі трасування шляхів за законами геометричної оптики. Розроблено та протестовано модуль рендеринга тривимірних полігональних моделей методом трасування шляхів на мові СUDA С, С + + під платформу Windows, для відеокарт NVIDIA з урахуванням наукових та технічних досягнень у галузі без використання додаткових бібліотек. Для тестування створеного модуля використовується GLUT як засіб для відображення побудованих кадрів на екрані. МЕТОД ТРАССУВАННЯ ШЛЯХІВ, МЕТОД МОНТЕ-КАРЛО, BVH, KD-ДЕРЕВО, HLBVH, LBVH, ДФВЗ, BSDRF, BSSDRF, МАППІНГ РЕЛЬЄЕФУ, ШЕЙДЕР, ТЕКСТУРНА ФІЛЬТРАЦІЯ, ТРАНСПОРТУВАННЯ СВІТЛА МЕТОДОМ METROPOLICE Main goal of the work is research of 3-D rendering of polygonal models based on geometrical optics with direct ray scattering, refraction, reflection, lighting. The ultimate goal of the research is creation of rendering module with maximum quality and realism of the referenced models that are possible using the method of path tracing the laws of geometrical optics, and at minimal compute costs. Module was designed and tested. Module designed using languages CUDA C, C++ under Windows platform, for NVIDIA GPUs, without use of additional libraries. Test module created using GLUT - to display on screen built frames. PATH TRACING, MONTE-CARLO, BVH, K-D TREE, HLBVH, LBVH, BRDF, BSDRF, BSSDRF, BUMP MAPPING, SHADER, TEXTURE FILTERING, METROPOLICE LIGHT TRANSPORT