Зведений каталог бібліотек Харкова

 

ПІКаптан, В. Г.
    Проект розробки ігрового навчального застосування [Текст] : магістерська атестаційна робота, пояснювальна записка / кер. роботи проф. Шабанов-Кушнаренко С.Ю. ; ХНУРЕ, Кафедра Програмної інженерії. — Харків, 2014. — 96 с.


- Анотація:

Об'єктом дослідження є вплив сучасних електронних гаджетів на навчальний процес Для реалізації завдання використовувалося новітнє середовище розробки ігрових додатків Unity3d. Метою роботи є створення програмного продукту котрий тренуватиме пам'ять та увагу в гравця. Методи розробки базуються на технології Unity та мові програмування c#. У результаті роботи створено застосування, яке повинно принести користь гравцям. Граючись в створену гру людина тренує пам'ять і увагу до деталей, так як картинки на ігровому полі можуть бути однотипні але різного кольору та розміру. ФАЙЛОВА СИСТЕМА, РОЗРОБКА, РЕАЛІЗАЦІЯ, JAVA,WINAPI, PRIMEFACES, UNITY 3D, SQLITE The object of study is the influence of modern electronic gadgets in the learning process used for the task of the latest gaming applications development environment Unity3d. The aim is to create a software product which skill of memory and attention in the player. Development Methods based on Unity technology and programming language c #. As a result of the application is created, which should benefit the players. Playing in December created man trains memory and attention to detail as the image on the playing field may be the same type but different color and size. FILE SYSTEM, WORKING, REALIZATION, JAVA,WINAPI, PRIMEFACES, UNITY 3D, SQLITE

- Теми документа

  • Дипломні роботи студентів ХНУРЕ // Дипломні роботи кафедри Програмної інженерії (ПІ)
  • Дипломні роботи студентів ХНУРЕ // Магістерські атестаційні роботи кафедри ПІ



Наявність
Установа Кількість Документ на сайті установи
Наукова бібліотека Харківського національного університету радіоелектроніки 1 Перейти на сайт