Мета проектування - розробка програмного додатку для моделювання еволюції при знаків поводження. Метод проектування - мова програмування Java, інтегроване середовище розробки додатків Netbeans. В результаті дипломного проектування розроблено кросплатформений програмний продукт, що дозволяє моделювати еволюційний розвиток ознак поведінки штучних живих істот. Динаміка процесу має наглядне графічне відображення. Продукт дозволяє зберігати поточний стан моделі в окремих файлах, накопичувати статистичні дані та відображати їх в зручній для користувача формі. АГЕНТ, КОГНІТИВНА ЕВОЛЮЦІЯ, ШТУЧНЕ ЖИТТЯ, ОЗНАКА ПОВЕДІНКИ, ЕВОЛЮЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ, ПРИРОДНІЙ ВІДБІР, ОБ'ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНЕ ПРОГРАМУВАННЯ, JAVA The object of designing - agent-orientation programming model. The purpose of designing - creation of application for simulates the evolution of behavioral traits. Design method - the programming language Java, an integrated application development environment Netbeans. In the graduate design created cross-platform software product for modeling evolutionary development of behavioral signs of artificial living beings. The dynamics of the process is a clear graphical display. The product allows you to save the current state of the model in a separate file, collect statistics and display them in a user friendly form. AGENT, COGNITIVE EVOLUTION, ARTIFICIAL LIFE, BEHAVIORAL CHARACTERISTIC, EVOLUTIONARY MODELING, VARIABILITY, HEREDITY, NATURAL SELECTION, OBJECT-ORIENTED PROGRAMMING, OOP, JAVA