Об'єктом дослідження є модульне доповнення боєвої взаємодії у реальному часі, до комп'ютерної "Златогорье". Розробка модулю здійснюється із застосуванням мультиплатформенного грального рушію Unity 3D. У якості мови програмування обрано об'єктно-орієнтовану мову C#. Усі анімації та моделі було взято з фірмового інтернет-порталу Unity - Asset Store (https://www.assetstore.unity3d.com/). У подальшому розроблений модуль буде використано, у якості міні-гри у грі "Златогорье". GAME-DEVELOPMENT, C#, UNITY3D, 3D АНІМАЦІЯ. Explanatory note: p 40, Tabl 0, Figure 20. The object of research is modular supplement of fighting interaction in real time to computer game "Zlatohore". Development of the module is carried out using a multi-platform gaming engine of Unity 3D. In a programming language chosen object-oriented language C #. All animation and models were taken from corporate Internet portal of Unity - Asset Store (https://www.assetstore.unity3d.com/). GAME-DEVELOPMENT, C #, UNITY3D, 3D ANIMATIONS.