Зведений каталог бібліотек Харкова

 

ПІСляднєв, М. С.
    Дослідження методів створення ігрового світу в додатках на платформі Unity та Unreal Development Kit [Текст] : магістерська атестаційна робота, пояснювальна записка / кер. роботи проф. Бондарєв В.М. ; ХНУРЕ, Кафедра Програмної інженерії. — Харків, 2016. — 64 с.


- Анотація:

Об'єктом дослідження є два застосування для створення ігрових світів. Одне застосування розроблено за допомогою ігрового двигуна "Unity", а інше за допомогою ігрового двигуна "Unreal Engine". Метою роботи є розробка двох застосувань та аналіз ігрових двигунів "Unity" та "Unreal Engine". Метод проектування базуються на платформі Unity та Unreal Engine, інтегрованому середовищі розробки програмного забезпечення Unity та UDK Editor, мові програмування С++ та C#. У результаті роботи було розроблено два застосування. Було виявлено кількість ресурсів, що використовують обидва застосування. Були проаналізовані отриманні дані та зроблені висновки, в якому випадку ефективніше використовувати ігровий двигун "Unity", а в якому випадку "Unreal Engine" . UNITY, UNREAL ENGINE, C++, C#, ІГРОВИЙ ДВИГУН, ГРА, РОЗРОБКА, НАВАНТАЖЕННЯ, КІЛЬКІСТЬ ПРОРИСОВАНИХ КАДРІВ НА СЕКУНДУ, РОЗРОБНИК, ПАМ'ЯТЬ, ПРОЦЕСОР, ПРИСТРІЙ. ІГРОВЕ ЗАСТОСУВАННЯ. The object of research is two applications for creating game worlds. Once created by the game engine "Unity" and the other by the game engine "Unreal Engine". The aim is to develop two applications, further analysis of their differences and efficiency The method of developing technology based on platform Unity and Unreal Engine, integrated development environment software Unity and UDK Editor, programming language C++ and C#. Results - developed two applications. It was founded frame per seconds, required memory usage for both applications. Were analyzed obtained data and did conclusions, in which case, better use game engine "Unity", and in the case "Unreal Engine" UNITY, UNREAL ENGINE, C++, C#, GAME ENGINE, GAME DEVELOPMENT, LOAD, FPS, MEMORY, PROCESSOR, DEVICE, GAME SOLUTION

- Теми документа

  • Дипломні роботи студентів ХНУРЕ // Дипломні роботи кафедри Програмної інженерії (ПІ)
  • Дипломні роботи студентів ХНУРЕ // Магістерські атестаційні роботи кафедри ПІ



Наявність
Установа Кількість Документ на сайті установи
Наукова бібліотека Харківського національного університету радіоелектроніки 1 Перейти на сайт