Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Sun Ke
dc.contributor.author Сунь Ке
dc.date.accessioned 2023-01-16T07:38:42Z
dc.date.available 2023-01-16T07:38:42Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Sun Ke. Figurative oil painting in China: from Mao to Nu / Sun Ke // Українська академія мистецтва : дослідн. та наук.-метод. пр. - Київ, 2018. - Вип. 27. - С. 221-226 en_US
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5068/kvnaoma-xmlui/handle/123456789/124
dc.description.abstract The range of problems of the influence of realistic art on the genre diversity in Chinese painting is revealed in the article. The processes caused by the cultural revolution and the following historical events in China are shown by the example of the formation of figurative painting during the twentieth century. A variant of the typology of Chinese figurative painting of the studied period is proposed based on the analysis of the most typical paintings. У статті розкривається проблематика впливів реалістичного мистецтва на жанрове роз­маїття у китайському живописі. На прикладі становлення фігуративного живопису упродовж ХХ ст. показано процеси, що відбувалися після культурної революції та подальших історичних періодів у Китаї. Визначено причини, що вплинули на становлення фігуративного живопису загалом, та живопису ню зо­крема. Також наголошено на суспільному сприйнятті нових стилів та його еволюції.Увагу акцентовано на стильових і символічних особливостях китайського фігуративного живопису ок­ресленого періоду; досліджено еволюцію зображення облич і постатей; роль і значення червоного кольору в контексті традиційної китайської культури. Детально вивчено розвиток образів політичних лідерів, простого народу та героїчних персонажів. На прикладі кількох (знакових для свого часу) творів показано способи стилістичного протиставлення та водночас сюжетного об’єднання різних груп персонажів. Подано перелік та опис найхарактерніших сюжетів фігуративного живопису періоду культурної люції та показано їхню роль у пропаганді, зокрема: зображення лідера, ілюстрація героїзму, зображен­ня червоної гвардії, зображення селян і солдатів. На основі дослідження стилістичних та сюжетних особливостей низки знакових живописних робіт запропоновано варіант типологізації та періодизації ки­тайського фігуративного живопису того часу. Розглянуто основні прийоми та засоби вираження ідей художниками – від прямого використання транспарантів з текстом у картинах – до оригінальних ком­позиційних та колористичних вирішень.Виявлено досягнення та проблеми розглянутого жанру, а також поступове проникнення фігуративного живопису в суспільне життя Китаю. Оцінюється сучасний етап становлення фігуративного живопису в Китаї та його місце в сучасному глобальному культурному процесі. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject China en_US
dc.subject oil painting en_US
dc.subject European influence en_US
dc.subject realism en_US
dc.subject figurative painting en_US
dc.subject painting genres en_US
dc.subject Китай en_US
dc.subject олійний живопис en_US
dc.subject європейський вплив en_US
dc.subject реаліз en_US
dc.subject фігуратив en_US
dc.subject жанри живопису en_US
dc.title Figurative oil painting in China: from Mao to Nu en_US
dc.title.alternative Фігуратив у китайському олійному живописі: від Мао до Ню en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу