dc.description.abstract |
Поліптих: «ФАТАЛІЗМ (стадії прийняття неминучого)»
Техніка : монотипія, діатипія, змішана техніка
МЕТЕРІАЛ : пластик, папір, типографська фарба (5 аркушів: «Заперечення» 60х26 см,
«Гнів» 60х25 см, «Торг» 60х46 см, «Депресія 60х22 см», «Прийняття» 60х26 см).
В основі цього проєкту лежить зв’язок між мистецтвом та філософією людського буття,
загальна концепція якого – людські почуття та емоції засобами експресії. Ця серія
графічних робіт присвячена певним етапам прийняття неминучих, фатальних результатів:
заперечення, гнів, торг, депресія і, врешті, прийняття. У цьому проєкті я намагаюся
зобразити, що відчуває людина, коли стикається з кризою неминучості неуникних подій, і
як насправді відчувається глибина переходу від заперечення до смирення. Мені хотілося
передати всю динаміку спектру цих нищівних емоцій і докопатися до самого ядра кожної
з них. Був зроблений ґрунтовний глибокий аналіз душевних мук і сприйняття почуттів, як
результат зведення їх в абсолют. Мета — дати глядачеві відчути проникливу
монументальність усіх цих переживань.
Актуальність проєкту:
Переосмислення та критика суспільства і гуманістичних цінностей: фаталістична
перспектива може бути засобом для переоцінки суспільних проблем та нерівностей. Вона
нагадує про безсилля людини перед системними чи природними обставинами,
викликаючи роздуми про справедливість та несправедливість у суспільстві.
Для реалізації проєкту була використана техніка змішаної монотипії, аби надати насичене
емоційне забарвлення внутрішньому простору людини, та підкреслити його важливість
посередництвом непередбачуваностей і нерівностей результату, щоб у роботі
простежувалася певна аналогія із буденним життям і нагадати: «Почуття важливі,
особливо коли все йде не за планом і всесвіт грає проти тебе».
Polyptych: "FATALISM (stages of accepting the inevitable)"
Technique: monotype, diatype, mixed technique
MATERIALS: plastic, paper, printing ink (5 sheets: "Denial"; 60x26 cm, "Anger"; 60x25 cm,
"Bargaining"; 60x46 cm, "Depression"; 60x22 cm, "Acceptance"; 60x26 cm).
The basis of this project is the connection between art and the philosophy of human existence,
the general concept of which is human feelings and emotions through means of expression. This
series of graphic works deals with certain stages of acceptance of inevitable, fatal outcomes:
denial, anger, bargaining, depression and, finally, acceptance. In this project, I try to depict what
a person feels when faced with the crisis of the inevitability of unavoidable events, and what the
depth of the transition from denial to humility actually feels like. I wanted to convey the entire
dynamics of the spectrum of these devastating emotions and get to the very core of each of them.
A thorough in-depth analysis of mental anguish and perception of feelings was made, as a result
of reducing them to an absolute. The goal is to let the viewer feel the penetrating monumentality
of all these experiences.
Relevance of the project:
Rethinking and criticizing society and humanistic values: a fatalistic perspective can be a means
to reassess social problems and inequalities. It reminds of a person's powerlessness in the face of
systemic or natural circumstances, evoking thoughts about justice and injustice in society.
For the implementation of the project, the technique of mixed monotypy was used to give a rich
emotional color to the inner space of a person, and to emphasize its importance through
unpredictability and unevenness of the result, so that a certain analogy with everyday life can be
traced in the work and remind: "Feelings are important, especially when things are not going
according to plan. plan and the universe is playing against you"; |
en_US |