Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Камєннова, Ірина Вікторівна | |
dc.contributor.author | Kamiennova, Iryna Viktorivna | |
dc.date.accessioned | 2023-07-10T11:46:59Z | |
dc.date.available | 2023-07-10T11:46:59Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Камєннова І. В. «Квіти біля четвертого» Катерини Міхаліциної : диплом. робота / НАОМА ; Камєннова Ірина Вікторівна ; кер. О. В. Грищенко. Київ, 2023. 1 зображення | en_US |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5068/kvnaoma-xmlui/handle/123456789/313 | |
dc.description.abstract | “Квіти біля четвертого” - це сучасна дитяча книга української письменниці Катерини Міхаліциної. Вона допомагає дітям молодшого і середнього шкільного віку краще зрозуміти події аварії на Чорнобильській АЕС та її наслідки. Ця книга - спогади прабабусі , що після аварії втратила не тільки домівку але й близьких людей. Спочатку вона мовчазна і закрита, та з кожним розділом все більше і більше відкривається своїй онучці, поступово згадує як і трагічні події так і життя до аварії , рідне село та стару хату матері. Також у “Квітах біля четвертого” згадується Марія Приймаченко , яка на момент аварії жила в тому ж селі. Бабуся порівнює малюнки своєї онучки з роботами Приймаченко. Реалізм у моїй роботі підкреслює дійсність, на контрасті якої вигадані або дуже теплі спогади - яскраві образи наївного мистецтва у стилі Марії Приймаченко. Фантастичні звірята , дерева, хатинки та квіти мають символізувати головну думку , яку можна відслідкувати у книзі, і якою завершує свою розповідь бабуся. Незважаючи на те, яка заражена та спустошена поліська земля, її слід пам’ятати та згадувати за добрих та талановитих людей, яких вона народила, культуру яку вони створювали , природу. В оригіналах ілюстрацій я використала також техніку колажу, що на мою думку додає об’єму та створює ефект окремих образів що поєднуються у один спогад. Деякі з них виходять за кордони ілюстрації - наприклад квіти і звірята Марії або дах автобусів під час евакуації. Техніка виконання: графітний олівець, акварель , колаж і трошки фотошопу. У своїй творчості я зазвичай використовую чіткі лінії , реалізм, максимально правильні пропорції, будь-які неточності чи нерівності завжди давалися мені вкрай важко , тому працювати з наївним мистецтвом з його неідеальними , перебільшеними і можна сказати дитячими рисами справді стало для мене одночасно випробуванням і відкриттям. "Flowers near the fourth" is a modern children's book by the Ukrainian writer Kateryna Mikhalitsyna. It helps children of primary and secondary school age to better understand the events of the accident at the Chernobyl NPP and its consequences. This book is the memories of a great-grandmother who lost not only her home but also her loved ones after the accident. At first, she is silent and closed, but with each chapter she opens up more and more to her granddaughter, gradually remembers both tragic events and life before the accident, her native village and her mother's old house. Maria Priymachenko, who lived in the same village at the time of the accident, is also mentioned in "Flowers near the fourth". The grandmother compares her granddaughter's drawings with Pryimachenko's works. Realism in my work emphasizes reality, on the contrast of which are invented or very warm memories - bright images of naive art in the style of Maria Priymachenko. Fantastic animals, trees, houses and flowers should symbolize the main idea that can be followed in the book, and with which the grandmother ends her story. No matter how infected and devastated Polish land is, it should be remembered for the kind and talented people it gave birth to, the culture they created, nature. In the original illustrations, I also used the collage technique, which, in my opinion, adds volume and creates the effect of separate images combining into one memory. Some of them go beyond the borders of the illustration - for example, Maria's flowers and animals or the roof of buses during evacuation. Technique: graphite pencil, watercolor, collage and a little photoshop. In my work, I usually use clear lines, realism, the most correct proportions, any inaccuracies or irregularities have always been extremely difficult for me, so working with naive art with its imperfect, exaggerated and, one might say, childlike features, really became a test and a discovery for me at the same time . | en_US |
dc.subject | Чорнобиль | en_US |
dc.subject | Приймаченко | en_US |
dc.subject | графіт | en_US |
dc.subject | акварель | en_US |
dc.subject | колаж | en_US |
dc.subject | реалізм | en_US |
dc.subject | наївне мистецтво | en_US |
dc.subject | квіти | en_US |
dc.subject | бабуся | en_US |
dc.subject | дівчинка | en_US |
dc.subject | спогад | en_US |
dc.subject | образ | en_US |
dc.subject | розповідь | en_US |
dc.subject | евакуація | en_US |
dc.subject | трагедія | en_US |
dc.subject | Chernobyl | en_US |
dc.subject | Pryimachenko | en_US |
dc.subject | graphite | en_US |
dc.subject | watercolor | en_US |
dc.subject | collage | en_US |
dc.subject | realism | en_US |
dc.subject | naive art | en_US |
dc.subject | flowers | en_US |
dc.subject | grandmother | en_US |
dc.subject | girl | en_US |
dc.subject | memory | en_US |
dc.subject | image | en_US |
dc.subject | story | en_US |
dc.subject | evacuation | en_US |
dc.subject | tragedy | en_US |
dc.title | «Квіти біля четвертого» Катерини Міхаліциної | en_US |
dc.title.alternative | "Flowers near the fourth" by Kateryna Mikhalitsyna | en_US |
dc.type | Image | en_US |