dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота складається з трьох частин: реставрація, копія,
дослідницька робота. І частина: реставрація твору 1) Н. а. Україна, кінець
ХІХ – поч. XX ст. «Богородиця Одигітрія», дерево, олія, оклад, золочення,
22х17 см. Приватна збірка. Вх. № НАОМА 3325. Відновлення зв’язку між
основою, ґрунтом та фарбовим шаром; доповнено місця втрат; підведений
реставраційний ґрунт; потоншено потемнілий захисний шар; нанесено
ізоляційний шар лаку; виконані тонування втрат живопису. Усунено
розтріскування основи, відновлено зв'язок між основою, ґрунтом та
фарбовим шаром, доповнено втрати; підведено реставраційний ґрунт,
виконано тонування. Також було проведено очищення від пилу та бруду
шати, видалено окиси міді, зведено прориви та тріщини, вкрито ізоляційним
шаром. 2) Реставрація твору: Н. а. кін. ХІХ – поч. XX ст. «Осінній краєвид».
Полотно, олія, 77,5х50см. Приватна збірка. Вх. № НАОМА 3343. Усунено
ушкодження основи та деформації, здубльовано, відновлено зв'язок між
основою та фарбовим шаром, натягнуто на новий підрамок музейного типу;
підведено реставраційний ґрунт. Живопис очищено від забруднень, втрати
тоновані. 2 частина роботи: копія: Фрагмент ікони “Христос-Учитель”.
Кін. ХІХ–поч. ХХ ст. Д., о., 160х70 см. Білоцерківський краєзнавчий музей,
НАОМА 3167,М-75). 3 частина роботи: дослідницька робота «СУЧАСНІ
МЕТОДИКИ РЕСТАВРАЦІЇ ТВОРІВ МИСТЕЦТВА З ДЕРЕВА». У роботі
аналізовано традиційні методи реставрації дерев’яних виробів, зокрема,
меблів. Подано класифікацію та фізичні властивості різних порід деревини.
Розглянуто реставраційні методики, характер їх дії на матеріали творів
мистецтва. Визначено сучасні методики дослідження творів з деревини.
Робота ґрунтується переважно на працях сучасних західних дослідників,
містить спостереження, які мають важливе значення як для теоретиків, так і
для реставраторів-практиків.
The qualification work consists of three parts: restoration, copy, research work.
Part 1: 1) Restoration of the work: Icon «The Virgin Hodegetria», late 19th – early
20th centuries, oil on wood panel; frame (brass), 22x17 cm. Private collection.
Entry No. NAFAA 3325. Restoration of the connection between the base, soil and paint layer; added places of losses; raised restoration soil; thinly darkened
protective layer; an insulating layer of varnish is applied; the toning of painting
losses has been done. The robe was also cleaned of dust and dirt, copper oxides
were removed, and gaps and cracks were repaired. Covered with an insulating
layer, deformations and cracking of the base were eliminated, the connection
between the base, soil and paint layer was restored, losses were supplemented;
restoration soil has been prepared. 2) Restoration of the work unknown author, late
19th – early 20th centuries. "Autumn landscape". Canvas, oil, 77.5x50 cm. Private
collection. Entrance No. NAOMA 3343. Damage to the base and deformations
were removed, doubled, the connection between the base and the paint layer was
restored, stretched on a new museum-type subframe; restoration soil has been
prepared. The painting has been cleaned of impurities, the losses have been toned.
2nd part of the work: Copy: fragment of the Icon “Christ the Teacher” by the
unknown author. Late 19th – early 20 th centuries. Oil on wood, 160x70 cm. Bila
Tserkva Local History Museum. NAFAA entry No 3167, inv. No М-75.
Engraving, gilding, embossing, cold enamels, 26х41х2,5 сm.
The 3rd part of the work: research work "MODERN METHODS OF
RESTORATION OF WORKS OF ART FROM WOOD". The paper analyzes
traditional methods of wood restoration. Traditional restoration methods, the
nature of their effect on the materials of paintings are considered. The
classification and physical properties of various trees are presented. Modern
methods of handling wooden boards and furniture during the restoration processes
on the works are defined. The work is based mainly on the writings of modern
Western researchers, contains observations that are important for both theorists and
practical restorers. |
en_US |