Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боярський, Євгеній Валерійович
dc.contributor.author Boyarskyi, E. V.
dc.date.accessioned 2023-07-11T06:45:08Z
dc.date.available 2023-07-11T06:45:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Боярський Є. В. Сучасні методики реставрації творів мистецтва з дерева : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістра за спец. 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація», ОНП «Реставрація творів станкового і монументального живопису» / НАОМА ; Боярський Євгеній Валерійович ; кер. Тимченко Т. Р. ; рец. Нестеренко П. В. . Київ : НАОМА, 2023. 66 с. en_US
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5068/kvnaoma-xmlui/handle/123456789/317
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається з трьох частин: реставрація, копія, дослідницька робота. І частина: реставрація твору 1) Н. а. Україна, кінець ХІХ – поч. XX ст. «Богородиця Одигітрія», дерево, олія, оклад, золочення, 22х17 см. Приватна збірка. Вх. № НАОМА 3325. Відновлення зв’язку між основою, ґрунтом та фарбовим шаром; доповнено місця втрат; підведений реставраційний ґрунт; потоншено потемнілий захисний шар; нанесено ізоляційний шар лаку; виконані тонування втрат живопису. Усунено розтріскування основи, відновлено зв'язок між основою, ґрунтом та фарбовим шаром, доповнено втрати; підведено реставраційний ґрунт, виконано тонування. Також було проведено очищення від пилу та бруду шати, видалено окиси міді, зведено прориви та тріщини, вкрито ізоляційним шаром. 2) Реставрація твору: Н. а. кін. ХІХ – поч. XX ст. «Осінній краєвид». Полотно, олія, 77,5х50см. Приватна збірка. Вх. № НАОМА 3343. Усунено ушкодження основи та деформації, здубльовано, відновлено зв'язок між основою та фарбовим шаром, натягнуто на новий підрамок музейного типу; підведено реставраційний ґрунт. Живопис очищено від забруднень, втрати тоновані. 2 частина роботи: копія: Фрагмент ікони  “Христос-Учитель”. Кін. ХІХ–поч. ХХ ст. Д., о., 160х70 см. Білоцерківський краєзнавчий музей,  НАОМА 3167,М-75). 3 частина роботи: дослідницька робота «СУЧАСНІ МЕТОДИКИ РЕСТАВРАЦІЇ ТВОРІВ МИСТЕЦТВА З ДЕРЕВА». У роботі аналізовано традиційні методи реставрації дерев’яних виробів, зокрема, меблів. Подано класифікацію та фізичні властивості різних порід деревини. Розглянуто реставраційні методики, характер їх дії на матеріали творів мистецтва. Визначено сучасні методики дослідження творів з деревини. Робота ґрунтується переважно на працях сучасних західних дослідників, містить спостереження, які мають важливе значення як для теоретиків, так і для реставраторів-практиків. The qualification work consists of three parts: restoration, copy, research work. Part 1: 1) Restoration of the work: Icon «The Virgin Hodegetria», late 19th – early 20th centuries, oil on wood panel; frame (brass), 22x17 cm. Private collection. Entry No. NAFAA 3325. Restoration of the connection between the base, soil and paint layer; added places of losses; raised restoration soil; thinly darkened protective layer; an insulating layer of varnish is applied; the toning of painting losses has been done. The robe was also cleaned of dust and dirt, copper oxides were removed, and gaps and cracks were repaired. Covered with an insulating layer, deformations and cracking of the base were eliminated, the connection between the base, soil and paint layer was restored, losses were supplemented; restoration soil has been prepared. 2) Restoration of the work unknown author, late 19th – early 20th centuries. "Autumn landscape". Canvas, oil, 77.5x50 cm. Private collection. Entrance No. NAOMA 3343. Damage to the base and deformations were removed, doubled, the connection between the base and the paint layer was restored, stretched on a new museum-type subframe; restoration soil has been prepared. The painting has been cleaned of impurities, the losses have been toned. 2nd part of the work: Copy: fragment of the Icon “Christ the Teacher” by the unknown author. Late 19th – early 20 th  centuries. Oil on wood, 160x70 cm. Bila Tserkva Local History Museum. NAFAA entry No 3167,  inv. No М-75.  Engraving, gilding, embossing, cold enamels, 26х41х2,5 сm. The 3rd part of the work: research work "MODERN METHODS OF RESTORATION OF WORKS OF ART FROM WOOD". The paper analyzes traditional methods of wood restoration. Traditional restoration methods, the nature of their effect on the materials of paintings are considered. The classification and physical properties of various trees are presented. Modern methods of handling wooden boards and furniture during the restoration processes on the works are defined. The work is based mainly on the writings of modern Western researchers, contains observations that are important for both theorists and practical restorers. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject консервація en_US
dc.subject реставрація en_US
dc.subject станковий живопис en_US
dc.subject тканинна основа en_US
dc.subject чищення en_US
dc.subject зведення проривів en_US
dc.subject дублювання en_US
dc.subject копія en_US
dc.subject conservation en_US
dc.subject restoration en_US
dc.subject easel painting en_US
dc.subject wood support en_US
dc.subject fabric support en_US
dc.subject cleaning en_US
dc.subject reduction of breakthroughs en_US
dc.subject lining en_US
dc.subject copy en_US
dc.title Сучасні методики реставрації творів мистецтва з дерева en_US
dc.title.alternative Modern methods of restoration of works of art from wood. en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу