Репозитарій Національної академії образотворчого мистецтва та архітектури

Кваліфікаційна робота на здобуття освіт. ступеня Магістра за спец. 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» ОНП «Реставрація творів станкового і монументального живопису» [в 3-х ч.: реставрація, копія, дослідницька робота]

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Курило, Крістіна Олександрівна
dc.contributor.author Kurylo, Kristina Oleksandrivna
dc.date.accessioned 2023-07-11T07:03:13Z
dc.date.available 2023-07-11T07:03:13Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Курило К. О. Кваліфікаційна робота на здобуття освіт. ступеня Магістра за спец. 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» ОНП «Реставрація творів станкового і монументального живопису» [в 3-х ч.: реставрація, копія, дослідницька робота] / Крістіна Олександрівна Курило ; НАОМА ; кер.: Тимченко Т. Р., Сомик-Пономаренко І. М., Титов М. Ф. Київ, 2023. en_US
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5068/kvnaoma-xmlui/handle/123456789/318
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота складається з трьох частин: реставрація, копія, дослідницька робота. 1 частина: Реставрація: реставрація твору Україна, ХІХ ст. «Чотиричастинна ікона». Д., т., золочення, 31,2х25,5 см.; приватний власник. Вхідний № НАОМА 3309. Укріплено деструктовані ділянки основи, доповнено втрати деревини, відновлено зв'язок між основою, ґрунтом та фарбовим шаром, вкладено кракелюр; частково підведено реставраційний ґрунт, здійснено тонування деревини та ґрунту. 2 частина роботи: Копія : Копія-реконструкція фрагментів ікони «Чотиричастинної», Україна, ХІХ ст., д., т., гравіювання, поталь, 20х30х2,5см. 3 частина: Дослідницька робота «Віртуальна реставрація як інноваційний метод збереження об’єктів культурної спадщини». У роботі розглянуто сферу віртуальної реставрації як інноваційний метод реконструкції об’єктів культурної спадщини, збереження їх історичного значення та культурної цінності. Репрезентовані експериментальні дослідження, що слугують джерелом цінної інформації в розробці точних і ефективних методів реставрації, забезпечують оцінку творів мистецтва шляхом оцифровування та надання їх у доступ широкій аудиторії. Робота ґрунтується на працях сучасних західних та китайських дослідників, містить спостереження, які мають важливе значення як для теоретиків, так і для реставраторів-практиків. Qualified work consists of three parts: restoration, copy, research work. Part 1: Restoration The restoration focused on the work titled "Four-part icon"; 19th century, Ukraine. It measures 31.2x25.5 cm and consists of wood, gilding, and paint. The areas of damage on the base were reinforced, missing wood was replaced, the connection between the base, soil, and paint layer was restored, and craquelure was addressed. Additionally, the restoration soil was partially filled, and the wood and soil were tinted. The work is privately owned with entry number NAOMA 3309. Part 2: Copy A copy-reconstruction was made of fragments from the "Four-part"; icon, also from 19th-century Ukraine. It is made of wood, volume, engraving, and potal, measuring 20x30x2.5 cm. This copy is part of the collection in the Department of Technology and Restoration of Works of Art. Part 3: Research Work The research work focuses on "Virtual restoration as an innovative method of preserving cultural heritage objects". It explores the field of virtual restoration as an innovative approach to reconstructing cultural heritage objects, preserving their historical significance and cultural value. The study includes experimental research that provides valuable insights for the development of accurate and effective restoration methods. It emphasizes the importance of digitization in enhancing the appreciation of artworks and making them accessible to a wider audience. The research analyzes the concept of virtual restoration and explores methods to improve brightness and color contrast in digitized images. It also examines computer algorithms and texture synthesis techniques used to reconstruct missing elements in artworks. The study delves into methods for detecting and removing craquelure in digitized images, as well as other possibilities offered by digital technologies. The work highlights the potential of virtual restoration, presenting ideas and methodologies for future practices in the preservation and reconstruction of cultural heritage. It discusses the positive results, advantages, and challenges of integrating machine learning methods into the theoretical and practical aspects of restoration. The research draws on the works of contemporary Western and Chinese scholars, providing valuable observations for both theorists and practitioners in the field of restoration. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject консервація en_US
dc.subject реставрація en_US
dc.subject станковий живопис en_US
dc.subject дерев’яна основа en_US
dc.subject чищення en_US
dc.subject копія-реконструкція en_US
dc.subject віртуальна реставрація en_US
dc.subject conservation en_US
dc.subject restoration en_US
dc.subject easel painting en_US
dc.subject wood support en_US
dc.subject cleaning en_US
dc.subject copy-reconstruction en_US
dc.title Кваліфікаційна робота на здобуття освіт. ступеня Магістра за спец. 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» ОНП «Реставрація творів станкового і монументального живопису» [в 3-х ч.: реставрація, копія, дослідницька робота] en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу