Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Яланський, Андрій Вікторович | |
dc.contributor.author | Yalansky, Andriy | |
dc.date.accessioned | 2023-07-17T08:45:35Z | |
dc.date.available | 2023-07-17T08:45:35Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Яланський А. Принципи формування цілісного сприйняття і відтворення в академічному живопису тонових і колірних співвідношень / Андрій Яланський // Українська академія мистецтва : дослідн. та наук.-метод. пр. Київ, 2014. Вип. 22. С. 125-133. | en_US |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5068/kvnaoma-xmlui/handle/123456789/330 | |
dc.description.abstract | На прикладі авторської методики викладання пленерного живопису розглянуто принципи формування у студентів творчих факультетів принципів цілісного сприйняття і відтворення в академічному живопису тонових і колірних співвідношень. Through the example of the author’s methods of the plain-air painting teaching are considered principles of holistic the tone of color perception and reproduction in academic painting. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | академічний живопис | en_US |
dc.subject | колір | en_US |
dc.subject | композиція | en_US |
dc.subject | пленер | en_US |
dc.subject | тонові співвідношення | en_US |
dc.subject | academic painting | en_US |
dc.subject | color | en_US |
dc.subject | composition | en_US |
dc.subject | plain air | en_US |
dc.subject | tone | en_US |
dc.title | Принципи формування цілісного сприйняття і відтворення в академічному живопису тонових і колірних співвідношень | en_US |
dc.title.alternative | Principles of formation of holistic the tone of color perception and reproduction in the academic painting | en_US |
dc.type | Article | en_US |