Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Малишева, Анастасія Сергіївна
dc.contributor.author Malysheva, Anastasiia
dc.date.accessioned 2023-09-05T09:22:08Z
dc.date.available 2023-09-05T09:22:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Малишева А. С. Проєкт кіносценографії за творами зі збірки Франца Кафки „Голодар“ : презентація бакалавр. робота на здобуття ступеня бакалавра за спец.: 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» / Малишева Анастасія Сергіївна ; Нац. акад. образотвор. мистецтва та архітектури ; наук. кер. Маслобойщиков С. В. Київ, 2023. 23 слайдів. en_US
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5068/kvnaoma-xmlui/handle/123456789/396
dc.description.abstract Для моєї дипломної роботи - розробки простору та костюмів для короткометражного фільму, я обрала та поєднала 3 розповіді зі збірки Франца Кафки „Голодар“ . А саме – „Перше горе“, „Маленька жінка“ та власне „Голодар“. Конфліктом твору є зіткнення двох точок зору (а по суті двох непримиримих світів) – циркачів, які дивляться на глядачів через клітку і думають, що люди знаходяться в клітці, а самі вони на волі, і навпаки – глядачів, які дивляться на циркачів через клітку і думають, що циркові артисти перебувають у клітці, а вони, глядачі – на волі! З якого боку справжнє життя? Мене зачепило у розповідях Кафки те, що життя циркачів у суспільстві зробило з них блазнів. Голодар просто не може споживати весь той непотріб, який їдять усі! Тому для всіх інших, які харчуються цим лайном, він дивак і клоун! А для нього – вони клоуни та диваки! Так само і Акробат на трапеції – це форма його життя! Він не може жити інакше! Також і Маленька жінка – яка є формою існування душі людини! Вона не може жити у нескінченних конфліктах та взаємних претензіях до людини! Основна ідея рішення простору – протиставлення цирку з однієї сторони клітки, до цирку з іншої сторони клітки. Для зйомки короткометражного фільму, я планую будувати приміщення цирку за моїми розробками. Зйомка відбуватиметься як і з використанням натури, так і з VFX, тобто комп'ютерною графікою/добудовою . На прикладі моїх ескізів-колажів, я зробила експлікації 5-ти загальних планів. Технологія хромакею дозволяє створювати практично будь-які задні плани та впроваджувати комп’ютерні спецефекти, вони позначені зеленим кольором. Костюми виконані у дещо абсурдно дитячому стилі. For my bachelorʼs thesis (*the development of production and costume design for a short film) I chose and combined 3 short stories from „A Hunger Artist“ by Franz Kafka. Specifically – „First sorrow“, „A Little woman“ and „A Hunger artist“. The conflict of my project – is a clash of two irreconcilable worlds: circus performers who look at the audience through the cage and think that people are in a cage, while they are at liberty, and vice versa – the audience who looks at circus performers and thinks that circus performers are in a cage, while they, the audience, are set free! Which side is real? What struck me in Kafka’s stories? The life of circus performers in wicked society turned them into clowns. For instance, a hunger man simply cannot consume all the junk that everyone else is eating! Because of this, he’s automatically perceived as a weirdo by majority! On the other hand, he himself believes that it’s the crowd that’s filled with real clowns and weirdos! Furthermore, the Acrobat on the trapeze – it’s he form of his life! He cannot live otherwise! Also the Little woman – who space solution is to oppose the circus on one side of the cage to the circus on the other side of the is the form of existence of the human soul! She cannot live in endless conflicts and mutual claims to a person! The main idea of the cage. For the shooting of a short film, I plan to build a circus set according to my designs. Shooting will take place with the use of builded set and with the help of VFX, i.e. computer graphics/enhancement. In my sketches, I created detailed explanation of 5 extra wide shots. Chromakey technology allows you to create almost any background and implement computer special effects, they are marked in green. The costumes are made in a somewhat absurdly childish hardraw style. en_US
dc.subject Перше горе en_US
dc.subject Маленька жінка en_US
dc.subject Франц Кафка en_US
dc.subject зіткнення двох точок зору en_US
dc.subject циркачі en_US
dc.subject глядачі en_US
dc.subject клітка en_US
dc.subject суспільство en_US
dc.subject протиставлення en_US
dc.subject зйомка en_US
dc.subject VFX en_US
dc.subject абсурд en_US
dc.subject Голодар en_US
dc.subject A Hunger artist en_US
dc.subject First sorrow en_US
dc.subject A Little woman en_US
dc.subject Franz Kafka en_US
dc.subject clash of two points of view en_US
dc.subject circus performers en_US
dc.subject audience en_US
dc.subject cage en_US
dc.subject society en_US
dc.subject opposition en_US
dc.subject shooting en_US
dc.subject VFX en_US
dc.subject absurd en_US
dc.title Проєкт кіносценографії за творами зі збірки Франца Кафки „Голодар“ en_US
dc.title.alternative Project of film scenography, based on „A Hunger Artist“ short stories by Franz Kafka en_US
dc.type Presentation en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись