Короткий опис(реферат):
Мета магістерської роботи полягає в дослідженні особливостей
педагогічних підходів Андрія Блудова. Здійснено комплексний аналіз
творчості художника та вибраних проектів для виявлення особливостей
підходу , а саме експерементальності та проектного мислення. Визначено
передумови та причини появи Майстерні формального мистецтва в системі
Національної академії образотворчого мистецтва та архітектури, означено
головні тези, методичні засади та педагогічні методи роботи викладачів
майстерні Андрія Блудова та Андрія Цоя. та у встановленні ролі персоналії
Здійснено спроб у проаналізувати значимість художника Андрія Блудова з
боку розвитку покоління молодих митців.
У першому розділі “Історіографія. Джерельна база. Методи
дослідження” наведено основні використані джерела, окреслено стан
дослідженості теми, також охарактеризовано методологію даного
дослідження.
У другому розділі “Передумови, причини та історія створення
Майстерні формального мистецтва” розкрито тему історії НАОМА, зокрема
живописного факультету , розглянуто події року заснування майстерні,
наведено коментарі активних учасників подій, визначено основні передумови
та процес створення майстерні. Досліджено роль викладача майстерні
художника Андрія Блудова, проаналізовано його мистецький доробок та
внесок у розвиток художньої освіти. Аналізуються його творчість, техніки та
концептуальні підходи, які він впроваджує в своїх роботах та передає
студентам, наведено приклади робіт студентів.
Третій розділ “ Сучасна діяльність майстерні” присвячено детальному
розгляду основних методичних засад Майстерні формального мистецтва, розглянуто основні педагогічні підходи Андрія Блудова на прикладі
мастер-класу . Визначено відкритість викладачів Андрія Блудова та Андрія
Цоя до ініціатив, експериментів в налаштуванні процесів роботи в середині
майстерні. Охарактеризовано основні нововведення Майстерні в процесах
презентації студентів. Проаналізовано роботи випускників, які сьогодні є
активними гравцями мистецької сцени.
Наукова новизна роботи полягає у дослідженні та впорядкуванні
історичних процесів реформації живописного факу ль тету НАОМА до
сьогодення, окресленні головних передумов появи нової майстерні та аналізі
основних методичних засад роботи викладачів, зокрема Андрія Блудова, його
особливості методологічних підходів до викладання.
Практичне значення дослідження полягає у подальшому використанні в
аналізі процесів реформації художньої освіти в У країні; для подальшого
дослідження педагогічних методів, що використовуються художниками у
викладанні профільних предметів у вищих навчальних закладах; у викладенні
історії НАОМА, а також у практичній роботі художників-викладачів,
створенні навчальних програм та посібників.
Кваліфікаційна робота написана самостійно та не містить плагіату .
Структура роботи. Основний текст складається зі вступу , трьох
розділів, висновків (72 с. основного тексту), списку використаних джерел
(63 позиції), списку та альбому ілюстрацій (29 позицій) та додатків (9
позицій).
Загальний обсяг магістерської роботи – 132 с.
The purpose of the master's thesis is to study the peculiarities of Andrii
Bludov's pedagogical approaches. A comprehensive analysis of the artist's work
and selected projects was carried out to identify the peculiarities of the approach,
namely experimentalism and design thinking. The prerequisites and reasons for
the emergence of the W orkshop of Formal Art in the system of the National
Academy of Fine Arts and Architecture are determined, the main theses,
methodological principles and pedagogical methods of the work of the workshop
teachers Andrii Bludov and Andrii T soi are outlined. and in establishing the role of
the personality An attempt is made to analyse the significance of the artist Andrii
Bludov in the development of a generation of young artists.
In the first section "Historiography . Source base. Research Methods"
presents the main sources used, outlines the state of research on the topic, and
describes the methodology of this study .
The second chapter , "Background, Reasons and History of the Formal Art
W orkshop," reveals the history of the National Academy of Arts and Sciences of
Ukraine, in particular the Faculty of Painting, examines the events of the year of
the workshop's foundation, provides comments from active participants in the
events, and identifies the main prerequisites and process of the workshop's
creation. The role of the studio's teacher , artist Andrii Bludov , is studied, his
artistic achievements and contribution to the development of art education are
analysed. His work, techniques and conceptual approaches that he implements in
his works and passes on to his students are analysed, and examples of students'
works are presented. The third chapter , "Modern W orkshop Activities," is devoted to a detailed
examination of the main methodological principles of the Formal Art W orkshop,
and the main pedagogical approaches of Andrii Bludov are discussed on the
example of a master class. The openness of the teachers Andrii Bludov and Andrii
T soi to initiatives and experiments in setting up work processes within the
workshop is determined. The main innovations of the W orkshop in the process of
student presentation are described. The works of graduates who are active players
in the art scene today are analysed.
The scientific novelty of the work is to study and organise the historical
processes of the reformation of the Faculty of Painting of the National Academy of
Arts and Architecture to the present day , to outline the main prerequisites for the
emergence of the new workshop and to analyse the main methodological principles
of the work of teachers, in particular Andrii Bludov , his peculiarities of
methodological approaches to teaching.
The practical significance of the study is to be used in the analysis of the
processes of reforming art education in Ukraine; for further research of
pedagogical methods used by artists in teaching specialised subjects in higher
education institutions; in teaching the history of the National Academy of Arts and
Architecture , as well as in the practical work of artists-teachers, creating curricula
and textbooks.
The qualification work is written independently and does not contain
plagiarism.
Structure of the work. The main text consists of an introduction, three
chapters, conclusions (72 pages of the main text), a list of references (63 items), a
list and album of illustrations (29 items) and appendices (9 items). The total
number of pages in the diploma paper is 132.