Repository of National Academy of Fine Arts and Architecture

Творчість та педагогічні методи Андрія Блудова

Show simple item record

dc.contributor.author Анорує, Дженніфер Аданна
dc.contributor.author Anoruie, Dzhennifer Adanna
dc.date.accessioned 2023-12-15T08:49:24Z
dc.date.available 2023-12-15T08:49:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Анорує Д. А. Творчість та педагогічні методи Андрія Блудова : кваліфікац. магістерська робота зі спец. 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» ОНП "Мистецтвознавство. Теорія та історія мистецтва" / Анорує Дженніфер Аданна; НАОМА ; кер. Пітеніна В. Є. Київ, 2023. 130 с. en_US
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5068/kvnaoma-xmlui/handle/123456789/542
dc.description.abstract Мета магістерської роботи полягає в дослідженні особливостей педагогічних підходів Андрія Блудова. Здійснено комплексний аналіз творчості художника та вибраних проектів для виявлення особливостей підходу , а саме експерементальності та проектного мислення. Визначено передумови та причини появи Майстерні формального мистецтва в системі Національної академії образотворчого мистецтва та архітектури, означено головні тези, методичні засади та педагогічні методи роботи викладачів майстерні Андрія Блудова та Андрія Цоя. та у встановленні ролі персоналії Здійснено спроб у проаналізувати значимість художника Андрія Блудова з боку розвитку покоління молодих митців. У першому розділі “Історіографія. Джерельна база. Методи дослідження” наведено основні використані джерела, окреслено стан дослідженості теми, також охарактеризовано методологію даного дослідження. У другому розділі “Передумови, причини та історія створення Майстерні формального мистецтва” розкрито тему історії НАОМА, зокрема живописного факультету , розглянуто події року заснування майстерні, наведено коментарі активних учасників подій, визначено основні передумови та процес створення майстерні. Досліджено роль викладача майстерні художника Андрія Блудова, проаналізовано його мистецький доробок та внесок у розвиток художньої освіти. Аналізуються його творчість, техніки та концептуальні підходи, які він впроваджує в своїх роботах та передає студентам, наведено приклади робіт студентів. Третій розділ “ Сучасна діяльність майстерні” присвячено детальному розгляду основних методичних засад Майстерні формального мистецтва, розглянуто основні педагогічні підходи Андрія Блудова на прикладі мастер-класу . Визначено відкритість викладачів Андрія Блудова та Андрія Цоя до ініціатив, експериментів в налаштуванні процесів роботи в середині майстерні. Охарактеризовано основні нововведення Майстерні в процесах презентації студентів. Проаналізовано роботи випускників, які сьогодні є активними гравцями мистецької сцени. Наукова новизна роботи полягає у дослідженні та впорядкуванні історичних процесів реформації живописного факу ль тету НАОМА до сьогодення, окресленні головних передумов появи нової майстерні та аналізі основних методичних засад роботи викладачів, зокрема Андрія Блудова, його особливості методологічних підходів до викладання. Практичне значення дослідження полягає у подальшому використанні в аналізі процесів реформації художньої освіти в У країні; для подальшого дослідження педагогічних методів, що використовуються художниками у викладанні профільних предметів у вищих навчальних закладах; у викладенні історії НАОМА, а також у практичній роботі художників-викладачів, створенні навчальних програм та посібників. Кваліфікаційна робота написана самостійно та не містить плагіату . Структура роботи. Основний текст складається зі вступу , трьох розділів, висновків (72 с. основного тексту), списку використаних джерел (63 позиції), списку та альбому ілюстрацій (29 позицій) та додатків (9 позицій). Загальний обсяг магістерської роботи – 132 с. The purpose of the master's thesis is to study the peculiarities of Andrii Bludov's pedagogical approaches. A comprehensive analysis of the artist's work and selected projects was carried out to identify the peculiarities of the approach, namely experimentalism and design thinking. The prerequisites and reasons for the emergence of the W orkshop of Formal Art in the system of the National Academy of Fine Arts and Architecture are determined, the main theses, methodological principles and pedagogical methods of the work of the workshop teachers Andrii Bludov and Andrii T soi are outlined. and in establishing the role of the personality An attempt is made to analyse the significance of the artist Andrii Bludov in the development of a generation of young artists. In the first section "Historiography . Source base. Research Methods" presents the main sources used, outlines the state of research on the topic, and describes the methodology of this study . The second chapter , "Background, Reasons and History of the Formal Art W orkshop," reveals the history of the National Academy of Arts and Sciences of Ukraine, in particular the Faculty of Painting, examines the events of the year of the workshop's foundation, provides comments from active participants in the events, and identifies the main prerequisites and process of the workshop's creation. The role of the studio's teacher , artist Andrii Bludov , is studied, his artistic achievements and contribution to the development of art education are analysed. His work, techniques and conceptual approaches that he implements in his works and passes on to his students are analysed, and examples of students' works are presented. The third chapter , "Modern W orkshop Activities," is devoted to a detailed examination of the main methodological principles of the Formal Art W orkshop, and the main pedagogical approaches of Andrii Bludov are discussed on the example of a master class. The openness of the teachers Andrii Bludov and Andrii T soi to initiatives and experiments in setting up work processes within the workshop is determined. The main innovations of the W orkshop in the process of student presentation are described. The works of graduates who are active players in the art scene today are analysed. The scientific novelty of the work is to study and organise the historical processes of the reformation of the Faculty of Painting of the National Academy of Arts and Architecture to the present day , to outline the main prerequisites for the emergence of the new workshop and to analyse the main methodological principles of the work of teachers, in particular Andrii Bludov , his peculiarities of methodological approaches to teaching. The practical significance of the study is to be used in the analysis of the processes of reforming art education in Ukraine; for further research of pedagogical methods used by artists in teaching specialised subjects in higher education institutions; in teaching the history of the National Academy of Arts and Architecture , as well as in the practical work of artists-teachers, creating curricula and textbooks. The qualification work is written independently and does not contain plagiarism. Structure of the work. The main text consists of an introduction, three chapters, conclusions (72 pages of the main text), a list of references (63 items), a list and album of illustrations (29 items) and appendices (9 items). The total number of pages in the diploma paper is 132. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Андрій Блудов en_US
dc.subject Майстерня формального мистецтва en_US
dc.subject сучасна художня освіта У країни en_US
dc.subject майстер-клас en_US
dc.subject педагогічні методи en_US
dc.subject Andrii Bludov en_US
dc.subject Formal Art Workshop en_US
dc.subject contemporary art education in Ukraine en_US
dc.subject master class en_US
dc.subject pedagogical methods en_US
dc.title Творчість та педагогічні методи Андрія Блудова en_US
dc.title.alternative Artistic and pedagogical methods of Andriy Bludov en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account