Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тентюк, Поліна Ігорівна | |
dc.contributor.author | T entyuk, P. | |
dc.date.accessioned | 2023-12-18T08:18:23Z | |
dc.date.available | 2023-12-18T08:18:23Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Тентюк П. І. Тенденції розвитку кураторських проєктів в У країні в 2014–2023 роках : кваліфікац. робота освіт. рівня «бакалавр» зі спец. 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» ОПП "Мистецтвознавство. Організація та управління розвитком художньої культури» / Тентюк Поліна Ігорівна ; НАОМА ; кер. Березницька Л. І. Київ, 2023. 66 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5068/kvnaoma-xmlui/handle/123456789/547 | |
dc.description.abstract | Мета кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні появи та формування кураторських практик в наукових джерелах та виставкових проєктах в У країні доби Незалежності (1991 - 2023) з акцентом на тенденції розвитку кураторських проєктів після 2014 року . У роботі здійснено аналіз наукових праць ХХ-ХХІ ст . вітчизняних та іноземних дослідників, на основі яких прослідковано використання терміну “куратор” від зберігача до співавтора творчого процесу . Визначено роль, типи та функції куратора. Прослідковано появу кураторства як окремої професії в У країні після 1991 року , виділені перші типи кураторів в У країні, специфіка їх роботи та проєкти. Прослідковано вплив політично-економічних чинників на появу нових кураторських об’єднань та освітніх програм. Виділено зміну та розвиток у тематих рішеннях та підходах. Розглянуто появу флагманських мистецьких інституцій. Досліджено вплив подій Революції Гідності, пандемії та повномасштабного вторгнення на розвиток художніх практик та кураторських проєктів. Наведено перелік обраних внутрішніх та зовнішніх проєктів українських кураторів після 24 лютого 2022 року . Наукова новизна дослідження полягає в тому , що в українському мистецтвознавстві вперше досліджено та систематизовано українські кураторські проєкти та практики після 2014 року . Практичне значення дослідження полягає у можливості використання даного тексту в наступних наукових дослідженнях, кураторській практиці та розробці лекційних курсів з Кураторства та кураторських практик в У країні. Дипломна робота написана самостійно та не містить плагіату . Структура роботи. Кваліфікаційна бакалаврська робота складається з вступу , чотирьох розділів, висновків (обсяг основної частини дослідження – 55), списку використаних джерел (25 позицій), списку ілюстрацій та люстрацій (12 позиції). Загальний обсяг роботи – 66 с. The objective of this bachelor thesis is to investigate the emergence and formation of curatorial practices in scientific sources and exhibition projects in Ukraine during the Independence era (1991-2023), with a focus on the trends in curatorial projects after 2014. The research includes an analysis of scientific works by Ukrainian and foreign researchers of the 20th and 21st centuries, which traces the usage of the term "curator" from a caretaker to a co-author of the creative process. The role, types, and functions of curators are defined. The emergence of curating as a separate profession in Ukraine after 1991 is examined, and the first types of curators in Ukraine, along with the specifics of their work and projects, are identified. The influence of political and economic factors on the emergence of new curatorial associations and educational programs is traced. Changes and developments in thematic decisions and approaches are highlighted, as well as the emergence of flagship art institutions. The impact of events such as the Revolution of Dignity , the pandemic, and the full-scale invasion on the development of artistic practices and curatorial projects is explored. A list of selected internal and external projects by Ukrainian curators after February 24, 2022, is provided. The scientific novelty of the research lies in being the first comprehensive exploration and systematization of Ukrainian curatorial projects and practices after 2014 in Ukrainian art studies. The practical significance of the research lies in its potential application in future scientific studies, curatorial practice, and the development of lecture courses on Curatorship and Curatorial Practices in Ukraine. The bachelor's qualification work was independently written and does not contain plagiarism. The structure of the work includes an introduction, four chapters, conclusions (main part size - 55), a list of used sources (25), and a list of illustrations (12) and visuals. The total volume of the work is 66 pages. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | кураторство | en_US |
dc.subject | Нова хвиля | en_US |
dc.subject | Р .Е.П. | en_US |
dc.subject | Зеєман Х. | en_US |
dc.subject | Мистецький арсенал | en_US |
dc.subject | Революція Гідності | en_US |
dc.subject | Pinchuk Art Centre | en_US |
dc.subject | перформативним куратор | en_US |
dc.subject | curating | en_US |
dc.subject | New Wave | en_US |
dc.subject | R.E.P. | en_US |
dc.subject | Zayeman H. | en_US |
dc.subject | Mystetskyi Arsenal | en_US |
dc.subject | Revolution of Dignity | en_US |
dc.subject | Pinchuk Art Centre | en_US |
dc.subject | performative curator | en_US |
dc.title | Тенденції розвитку кураторських проєктів в Україні в 2014–2023 роках | en_US |
dc.title.alternative | Trends in the development of curatorial projects in Ukraine in 2014-2023 | en_US |
dc.type | Other | en_US |