Короткий опис(реферат):
Метою дипломної роботи є дослідження взаємодії та впливу
мистецтва прерафаелітів на розвиток художньої фотографії в цей
період.
Висновки: Найактуальнішими художниками в дослідженні були
Генрі Піч Робінсон, Зайда Бен-Юсуф, Вільям Етті та Джулія Кемерон,
оскільки саме вони наслідували стилістику прерафаелітів. Вони
наслідували стилістику прерафаелітів і мали спільні з ними сюжети.
Фотографія допомагала художникам створювати натуралістичні
живописні твори, зокрема шляхом фотографування моделей і
використання фотографій як основи для живопису. Фотографія стала
доступною альтернативою живопису, особливо після винайдення
стереоскопічної фотографії та автохрому, що додало кольору і живості
зображенням. Вплив фотографії на живопис виявлявся у більш
деталізованих пейзажах та ефекті різкості, який був характерний для
фотоапарату. Фотографія також інтерпретувала сюжети зі своїм
підтекстом, відображаючи зміни в культурі та суспільстві.
Аналізуючи конкретні стилістичні елементи та рішення, я досліджую нові
аспекти і взаємозв’язки між двома мистецькими формами кінця 19 початку 20
століття. Мною не було знайдено структурної праці, яка б мала подібну
тематику, розглядала б ті ж особливості та риси творчості митців і
досліджувала спільне та подібне в їхній творчості. Практичне значення моєї дипломної роботи полягає в можливості
живописців та фотографів вивчати стилістичні рішення мистецтва
прерафаелітів та фотографів того часу та надихатися ними. До того ж робота
може бути корисна для лекторів та студентів, які досліджують подібну тему.
Робота дозволить їм поглибити знання про певних діячів мистецтва і, в цілому,
про риси мистецтва, яке розглядається та досліджується.
Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів (трьох
підрозділів в першому, двох в другому та шести в третьому), висновку, 70 с.
основного тексту, списку використаних джерел (65 позицій), списку та альбому
ілюстрацій (34 позиції). Загальний обсяг дипломної роботи - 121 с.
The work goal is to study the interaction and influence of Pre-
Raphaelite art on the development of artistic photography in this period.
Conclusions: The most relevant artists in the study were Henry Peach
Robinson, Zaida Ben-Yusuf, William Etty and Julia Cameron, as they were
the ones who followed the Pre-Raphaelite style. They imitated the style of
the Pre-Raphaelites and had common themes with them. Photography
helped artists create naturalistic paintings, particularly by photographing
models and using photographs as a basis for painting. Photography became
an affordable alternative to painting, especially after the invention of
stereoscopic photography and autochrome, which added color and vibrancy
to images. The influence of photography on painting was manifested in
more detailed landscapes and the effect of sharpness that was characteristic
of the camera. Photography also interpreted subjects with their own
subtext, reflecting changes in culture and society.
Analyzing specific stylistic elements and solutions, I explore new
aspects and relationships between two art forms of the late 19th and early
20th centuries. I have not found a structural work that would have a similar
theme, consider the same features of the artists' work, or explore common
and similar things.
The practical significance of my thesis is the possibility for painters
and photographers to study the stylistic decisions of the Pre -Raphaelite art
and photographers of that time and be inspired by them. In addition, the work can be useful for lecturers and students researching a similar topic.
The work will allow them to deepen their knowledge about certain artists
and, in general, about the features of the art that is being considered and
researched.
The thesis consists of an introduction, three chapters (three
subsections in the first, two in the second, and six in the third), conclusion,
70 p. main text, list of used sources (65 items), list and album of
illustrations (34 items). The total volume of the thesis is 121 pages.