Репозиторий Национальной академии изобразительного искусства и архитектуры

Вплив мистецтва прерафаелітів на художню фотографію кінця 19 початку 20 століття

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Котик, Любава Валентинівна
dc.contributor.author Kotyk, Liubava
dc.date.accessioned 2023-12-18T09:43:56Z
dc.date.available 2023-12-18T09:43:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Котик Л. В. Вплив мистецтва прерафаелітів на художню фотографію кінця 19 початку 20 століття : кваліфікац. робота освіт. рівня «бакалавр» зі спец. 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» ОПП "Мистецтвознавство. Організація та управління розвитком художньої культури» / Котик Любава Валентинівна ; НАОМА ; кер. Пітеніна В. Є. Київ, 2023. 116 с. en_US
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5068/kvnaoma-xmlui/handle/123456789/548
dc.description.abstract Метою дипломної роботи є дослідження взаємодії та впливу мистецтва прерафаелітів на розвиток художньої фотографії в цей період. Висновки: Найактуальнішими художниками в дослідженні були Генрі Піч Робінсон, Зайда Бен-Юсуф, Вільям Етті та Джулія Кемерон, оскільки саме вони наслідували стилістику прерафаелітів. Вони наслідували стилістику прерафаелітів і мали спільні з ними сюжети. Фотографія допомагала художникам створювати натуралістичні живописні твори, зокрема шляхом фотографування моделей і використання фотографій як основи для живопису. Фотографія стала доступною альтернативою живопису, особливо після винайдення стереоскопічної фотографії та автохрому, що додало кольору і живості зображенням. Вплив фотографії на живопис виявлявся у більш деталізованих пейзажах та ефекті різкості, який був характерний для фотоапарату. Фотографія також інтерпретувала сюжети зі своїм підтекстом, відображаючи зміни в культурі та суспільстві. Аналізуючи конкретні стилістичні елементи та рішення, я досліджую нові аспекти і взаємозв’язки між двома мистецькими формами кінця 19 початку 20 століття. Мною не було знайдено структурної праці, яка б мала подібну тематику, розглядала б ті ж особливості та риси творчості митців і досліджувала спільне та подібне в їхній творчості. Практичне значення моєї дипломної роботи полягає в можливості живописців та фотографів вивчати стилістичні рішення мистецтва прерафаелітів та фотографів того часу та надихатися ними. До того ж робота може бути корисна для лекторів та студентів, які досліджують подібну тему. Робота дозволить їм поглибити знання про певних діячів мистецтва і, в цілому, про риси мистецтва, яке розглядається та досліджується. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів (трьох підрозділів в першому, двох в другому та шести в третьому), висновку, 70 с. основного тексту, списку використаних джерел (65 позицій), списку та альбому ілюстрацій (34 позиції). Загальний обсяг дипломної роботи - 121 с. The work goal is to study the interaction and influence of Pre- Raphaelite art on the development of artistic photography in this period. Conclusions: The most relevant artists in the study were Henry Peach Robinson, Zaida Ben-Yusuf, William Etty and Julia Cameron, as they were the ones who followed the Pre-Raphaelite style. They imitated the style of the Pre-Raphaelites and had common themes with them. Photography helped artists create naturalistic paintings, particularly by photographing models and using photographs as a basis for painting. Photography became an affordable alternative to painting, especially after the invention of stereoscopic photography and autochrome, which added color and vibrancy to images. The influence of photography on painting was manifested in more detailed landscapes and the effect of sharpness that was characteristic of the camera. Photography also interpreted subjects with their own subtext, reflecting changes in culture and society. Analyzing specific stylistic elements and solutions, I explore new aspects and relationships between two art forms of the late 19th and early 20th centuries. I have not found a structural work that would have a similar theme, consider the same features of the artists' work, or explore common and similar things. The practical significance of my thesis is the possibility for painters and photographers to study the stylistic decisions of the Pre -Raphaelite art and photographers of that time and be inspired by them. In addition, the work can be useful for lecturers and students researching a similar topic. The work will allow them to deepen their knowledge about certain artists and, in general, about the features of the art that is being considered and researched. The thesis consists of an introduction, three chapters (three subsections in the first, two in the second, and six in the third), conclusion, 70 p. main text, list of used sources (65 items), list and album of illustrations (34 items). The total volume of the thesis is 121 pages. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject прерафаеліти en_US
dc.subject фотографія en_US
dc.subject аналіз en_US
dc.subject творчість Джона Раскіна en_US
dc.subject творчість Джулії Маргарет Кемерон en_US
dc.subject творчість Данте Габріеля Россетті en_US
dc.subject портрет en_US
dc.subject пейзаж en_US
dc.subject Pre-Raphaelites en_US
dc.subject photography en_US
dc.subject analysis en_US
dc.subject works of John Ruskin en_US
dc.subject works of Julia Margaret Cameron en_US
dc.subject works of Dante Gabriel Rossetti en_US
dc.subject portrait en_US
dc.subject landscape en_US
dc.title Вплив мистецтва прерафаелітів на художню фотографію кінця 19 початку 20 століття en_US
dc.title.alternative Influence of Pre- Raphaelite Art on Artistic Photography in the late 19th to early 20th century en_US
dc.type Other en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись