Репозитарій Національної академії образотворчого мистецтва та архітектури

Українське мистецтво як основа формування культурної дипломатії між Україною та Францією у 1920–1930-х роках

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кадькало, Анна
dc.contributor.author Андрес, Ганна Олександрівна
dc.contributor.author Kadkalo, Anna
dc.contributor.author Andres, Hanna
dc.date.accessioned 2024-01-11T09:06:41Z
dc.date.available 2024-01-11T09:06:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кадькало А., Андрес Г. Українське мистецтво як основа формування культурної дипломатії між Україною та Францією у 1920–1930-х роках / Анна Кадькало, Ганна Андрес // Збірник наукових праць «Українська академія мистецтва». Київ, 2023. Вип. 34. С. 101-108. en_US
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5068/kvnaoma-xmlui/handle/123456789/563
dc.description.abstract Метою статті є дослідження феномена українського мистецтва у 1920–1930-х рр. у Франції та його впливу на культурні взаємозв’язки між цими країнами. Методи дослідження. В основу дослідження покладено історичний метод та метод аналізу, які дали змогу висвітлити як загальноісторичні, так і мистецькі процеси, що відбувалися упродовж досліджуваного періоду, а також визначити роль образотворчого мистецтва в культурній дипломатії України у Франції. Результати. У пропонованій роботі увагу приділено поняттю «культурна дипломатія» та його ролі у міжнародних зв’язках. Як перший приклад національної української дипломатії, зокрема, на території Франції частково представлено діяльність Української республіканської капели. Особливий фокус скеровано на діяльність українських художників-емігрантів та певною мірою на кінематограф, оскільки вони були двома наймасштабнішими феноменами, що дотичні до теми нашої роботи. Висновки. Під час дослідження нами проаналізовано діяльність українських художників у Франції та виставкову роботу окремих мистців. Таким чином, у статті висвітлено активний розвиток українського мистецтва у досліджуваний період як на теренах України, так і у Франції, а також підтверджено нерозривний культурний зв’язок між обома країнами. Значущість нашого дослідження полягає у комплексному висвітлені теми, а також в його ролі для подальшого дослідження культурних взаємозв’язків України і Франції в різні історичні періоди. Результати дослідження можуть також бути використані як контрпропаганда проросійським наративам як в Україні, так і у Франції, а також у межах франкофонних територій. Форматами для такої контрпропаганди можуть бути лекції, виступи на конференціях та в ЗМІ, статті у наукових та науково-популярних виданнях тощо. The purpose of this article is to study the phenomenon of Ukrainian art in France in the 1920s and 1930s and its impact on cultural relations between these countries. Research methods. The research is based on the historical method and the method of analysis, which made it possible to highlight both general historical and artistic processes that took place during the period under study, as well as to determine the role of visual arts in the cultural diplomacy of Ukraine in France. The results. In the proposed work, attention is paid to the concept of "cultural diplomacy" and its role in international relations. As the first example of national Ukrainian diplomacy, particularly on the territory of France, the activity of the Ukrainian Republican Chapel is partially presented. Special focus is directed to the activities of Ukrainian emigred artists and, to a certain extent, cinematography, as they were the two largest phenomena related to the topic of our work. Conclusions. During the research, we analyzed the activities of Ukrainian artists in France and the exhibition work of individual artists. Thus, the article highlights the active development of Ukrainian art in the studied period both on the territory of Ukraine and in France, and also confirms the inseparable cultural connection between both countries. The significance of our study lies in the complex covered topics, as well as in its role during the further study of cultural relationships between Ukraine and France in different historical periods. The results of the study can also be used as counter-propaganda to pro-Russian narratives, both in Ukraine and in France, as well as within francophone territories. Formats for such counter-propaganda can be lectures, speeches at conferences and in mass media, articles in scientific and popular scientific publications, etc. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject культурна дипломатія en_US
dc.subject міжкультурні зв’язки en_US
dc.subject мистці en_US
dc.subject мистецтво en_US
dc.subject художники-емігранти en_US
dc.subject живопис en_US
dc.subject кінематограф en_US
dc.subject сценографія en_US
dc.subject міжнародна виставка en_US
dc.subject cultural diplomacy en_US
dc.subject intercultural relations en_US
dc.subject artists en_US
dc.subject art en_US
dc.subject emigrant artists en_US
dc.subject painting en_US
dc.subject cinematography en_US
dc.subject scenography en_US
dc.subject international exhibition en_US
dc.title Українське мистецтво як основа формування культурної дипломатії між Україною та Францією у 1920–1930-х роках en_US
dc.title.alternative Ukrainian fine art of the 1920s–1930s as the first manifestation of cultural diplomacy between Ukraine and France en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу