Короткий опис(реферат):
Хоча малюнок і олійний живопис - це дві різні форми художнього вираження, для одного і того ж художника спосіб бачення однаковий. У процесі створення своїх олійних портретів Фешин застосовує метод прямого малювання, спочатку позначаючи краї структури, що впливає на форму, довгими мазками темних кольорів, а потім, використовуючи олійні фарби, натискає на структуру широкими мазками, з великою точністю і силою в кожному мазку, що потрапляє на форму.
Регулярність такого способу використання пензля дуже схожа на ритм "письма" в китайській каліграфії. Хоча мазки лягають на форму, вони не роблять малюнок надто щільним і жорстким, а завжди є кілька розмашистих мазків, які виявляють багато, здава-лося б, випадкових фактур. Автор поступово засвоїв багаті виражальні прийоми та ху-дожню мову Фешин, такі як узагальнення, товщина, розрідженість, єдність тощо, і спро-бував застосувати їх у власному творчому процесі.
У створенні "Пастушки" художник прагне досягти повноти образу персонажа, вико-ристовуючи широкі мазки, щоб узагальнити напрямок і обриси одягу, використовуючи дрібні мазки, щоб додати деталі кольорів, і створюючи контрастний живописний зв'язок між фоном і персонажем. Завдяки вивченню та розумінню олійних полотен Фешин, автор поступово усвідомив методи та правила використання формальної мови в живописі, і по-чав розуміти, як виражати складні об'єктивні природні об'єкти за допомогою вдоскона-лення та узагальнення художньої мови та використання зрілих технік. Від копіювання та відтворення природних об'єктів до використання мови художніх форм, а також у поєдна-нні з вивченням каліграфії, лінійного стилю моделювання, автор у процесі творчості від-чув значення використання мови форми для створення сенсу.
Although drawing and oil painting are two different forms of artistic expression, for the same artist the way of seeing is the same. In the process of creating his oil portraits, Feshin us-es the method of direct painting, first marking the edges of the structure, which affects the form, with long strokes of dark colors, and then, using oil paints, presses on the structure with broad strokes, with great precision and force in each stroke, which falls on the form.
The regularity of this way of using a brush is very similar to the rhythm of "writing" in Chinese calligraphy. Although the strokes lie on the form, they do not make the drawing too dense and rigid, and there are always a few sweeping strokes that reveal many seemingly ran-dom textures. The author gradually mastered the rich expressive techniques and artistic lan-guage of Feshin, such as generalization, thickness, sparseness, unity, etc., and tried to apply them in his own creative process.
In the creation of "Shepherd" the artist strives to achieve the fullness of the image of the character, using broad strokes to generalize the direction and outline of the clothes, using small strokes to add color details, and creating a contrasting pictorial connection between the back-ground and the character. Thanks to the study and understanding of Feshin's oil paintings, the author gradually realized the methods and rules of using formal language in painting, and be-gan to understand how to express complex objective natural objects through the improvement and generalization of artistic language and the use of mature techniques.
From copying and reproducing natural objects to using the language of artistic forms, as well as in combination with the study of calligraphy, linear modeling style, the author in the process of creativity felt the importance of using the language of form to create meaning.