Короткий опис(реферат):
На етапі розуміння сучасності кожна людина котра живе в Україні, перебуває в умовах війни. Ця тема «Дике палювання» сублімація сьогоденних подій, людини котра також перебуває в сучасних українських реаліях. Та відображенням цих реалій постає міф про «Дике палювання», як образ інвазії, вторгнення «Руського миру» на теннери України.
Особливості міфу як форми суспільної свідомості полягають у тому, що на ранніх етапах розвитку людського суспільства він постає як особливий різновид світогляду, що відображає особливості соціокультурного буття, як первинна, нерозчленована спільність універсальних уявлень про світобудову. «Міф - не ідеальне поняття, і також не ідея і не поняття. Це є саме життя. Для міфічного суб'єкта це є справжнє життя, з усіма його надіями і страхами, очікуваннями і відчаєм, з усією його реальною повсякденністю і суто особистою зацікавленістю…».
Архетип культурного героя у міфологічному сюжеті втілюється у вигляді деміута - творця Всесвіту, організатора і улаштовувача світу. Також цей архетип може бути може бути представлений у вигляді першопредка - засновника конкретної родової громади або ж людського роду загалом. Уявлення про ці дві категорії об'єднує в собі образ культурного героя, який може зображуватися і як творець світу, і як прабатько людства. Як творець і організатор світу, культурний герой здобуває для людства різні блага, засновує міста і держави, встановлює традиції і закони. Процес створення Космосу відбувається у міфологічну епоху, що описується як час загального благоденства. Подібні міфологічні сюжети ґрунтуються на архетипі золотого віку, що описує ідеал соціального устрою. Архетип Великої Матері - ще один найважливіший міфологічний архетип. Велика Богиня, або Велика Мати, є центральним персонажем у міфології землі, її образ тісно пов'язаний з різноманітними культами родючості і фактично являє собою персоніфікацію землі.
At the stage of understanding modernity, every person living in Ukraine is in the conditions of war. This topic "Wild burning" is a sublimation of current events, a person who is also in modern Ukrainian realities. But as a reflection of these realities, the myth of "Wild burning" appears as an image of invasion, the invasion of "Russian peace" on the tenners of Ukraine.
The peculiarity of the myth as a form of social consciousness is that at the early stages of the development of human society it appears as a special kind of worldview that reflects the peculiarities of sociocultural existence, as a primary, undivided community of universal ideas about the world structure. "Myth is not an ideal concept, nor is it an idea or a concept. This is life itself. For the mythical subject, this is real life, with all its hopes and fears, expectations and despair, with all its real everyday life and purely personal interest...".
The archetype of the cultural hero in the mythological plot is embodied in the form of a demigod - the creator of the universe, the organizer and arranger of the world. Also, this archetype can be presented in the form of a first ancestor - the founder of a specific ancestral community or the human race in general. The idea of these two categories unites the image of a cultural hero, who can be depicted both as the creator of the world and as the forefather of mankind. As the creator and organizer of the world, the cultural hero obtains various benefits for humanity, founds cities and states, establishes traditions and laws. The process of creation of the Cosmos takes place in a mythological era, which is described as a time of general prosperity. Such mythological stories are based on the archetype of the golden age, which describes the ideal of the social order. The archetype of the Great Mother is another important mythological archetype. The Great Goddess, or the Great Mother, is a central character in the mythology of the earth, her image is closely associated with various fertility cults and actually represents the personification of the earth.