dc.description.abstract |
Головним чинником до створення цієї роботи це моя цікавість та дослідження українського
мистецтва 30-40 х років, в якому я звертаюсь до символів тих років і “своїх” символів. Сама ідея
створення проєкту була під час блекауту через обстріли Росії по нашій енергетиці. Ідея полягає в,
тому що роботу можна дивитись у двох станах, з проєкцією та без неї.
На самій роботі головними особами являються два персонажі це жінка і чоловік вони селяни, які
символізуютьукраїнців минулого і майбутнього . Головними символами композиції є великий
супрематичний хрест який уже став символом сьогоднішньої війни Росії проти України. І червоне
супрематичне сонце як символ відродження, але й великого тягаря який випав на долю українців.
Головним об’єктом є великий білий будинок він пустий зображений в розрізі з його даху лізуть
великі труби як на сучасних ТЕЦ. Друга частина це проєкція на білому будинку. По суті це та
абстрактна частина в якій поєднується сучасність та минуле українського буття. Але й також це
сон який постійно повторюється. В проєкції для мене головне знайти правильну форму такого
марення в якому все перемішано, як у страшному сні.
The main factor behind creating this work is my curiosity and research into Ukrainian art of the
1930s-1940s, where I delve into the symbols of those years and my own symbols. The idea for the
project emerged during a blackout caused by Russia's shelling of our energy infrastructure. The concept
revolves around the idea that the work can be viewed in two states: with projection and without it.
The central figures in the artwork are two characters, a woman and a man, who are peasants
symbolizing Ukrainians of the past and future. The main symbols of the composition are a large
Suprematist cross, which has already become a symbol of today's war between Russia and Ukraine, and
a red Suprematist sun as a symbol of rebirth but also the significant burden that has fallen upon
Ukrainians.
The main object is a large white building depicted in cross-section with large pipes protruding from its
roof, resembling modern power plants. The second part involves a projection onto the white building.
Essentially, it's an abstract part that combines the present and the past of Ukrainian existence. It is also a
recurring dream. In the projection, the main goal for me is to find the right form for such a nightmare
where everything is mixed, similar to a bad dream. |
en_US |