Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота складається з трьох частин: реставрація, копія, дослідницька робота.
1 частина – реставрація твору живопису. Україна, ХІХ ст. «Розп’яття», паволока на дошці, олійний живопис, 86,8 х 44,3 х 2 см.; приватний власник. Вхідний № НАОМА 3345. Укріплено пошкоджені ділянки основи, доповнено втрати деревини, частково здубльовано полотно та відновлено зв'язок між основою, ґрунтом та фарбовим шаром, вкладено кракелюр; частково підведено реставраційний ґрунт, здійснено тонування деревини та ґрунту.
2 частина – копія-реконструкція фрагменту ікони «Свята Варвара», Україна, ХІХ ст., д., т., гравіювання, поталь, 30х40х2,5см.
3 частина – дослідницька робота «Мозаїки України 1960 – 1980-х рр. в аспекті консервації та реставрації». У роботі розглянуто способи консервації, реставрації та адаптації монументального мистецтва 1960 – 1980х рр.. Також доведено їхню цінність як культурної спадщини, що має естетичне та історичне значення. Предметом дослідження є реставрація монументального панно В. Й. Сервіна в ліцеї №3 міста Івано-Франківськ. Робота ґрунтується на працях сучасних українських та європейських дослідників, містить спостереження, які мають важливе значення як для теоретиків, так і для реставраторів-практиків.
The qualification work consists of three parts: restoration, copy, research work. Part 1 – restoration. Ukraine, nineteenth century. ‘Crucifixion’, canvas on board, oil painting, 86.8 x 44.3 x 2 cm; private owner. Inventory No. NAOMA 3345. The damaged areas of the base were strengthened, the loss of wood was replenished, the canvas was partially duplicated and the connection between the base, ground and paint layer was restored, craquelure was strengthened; the restoration ground was partially applied, and the wood and ground were tinted. Part 2 – copy-reconstruction of a fragment of the icon ‘Saint Barbara’, Ukraine, nineteenth century, d., t., engraving, potal, 30 x 40 x 2.5 cm. Part 3 is a research ‘Mosaics of Ukraine of the 1960s - 1980s in terms of conservation and restoration’. The work examines the methods of conservation, restoration and adaptation of monumental art of the 1960s-1980s. It also proves their value as cultural heritage and historical significance. The subject of the study is the restoration of a monumental panel by V. Y. Servin in Lyceum No. 3 in Ivano-Frankivsk. The work is based on the works of contemporary Ukrainian and European researchers and contains observations that are important for both theorists and practitioners.