Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кулакова, Єва Олексіївна | |
dc.contributor.author | Kulakova, Yeva Oleksiiva | |
dc.date.accessioned | 2024-06-27T09:20:07Z | |
dc.date.available | 2024-06-27T09:20:07Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Кулакова Є. О. Реставрація ікон : «Богоматір», «Святий Миколай Чудотворець» : кваліфікац. робота ОПП «Реставрація творів станкового і монументального живопису» (Бакалавр) / НАОМА ; Кулакова Єва Олексіївна ; кер. Вислободов О. В. Київ, 2024. | en_US |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5068/kvnaoma-xmlui/handle/123456789/642 | |
dc.description.abstract | Реставрація: 1) Ікона «Богоматір», автор невідомий, ХІХ ст., дерево, олія. 52 х 43 см, приватна збірка В.В. Микитенка Ін. № НАОМА 3340. Відновлено цілісність основи, підведено реставраційний ґрунт, знято шари бруду та старого лаку, нанесено ізоляційний шар лаку, доповнено втрати живопису, нанесено захисний шар. 2) Ікона «Святий Миколай Чудотворець». Олія на полотні; 50 х 65 см; приватна колекція А.О. Брема. Вх. №. НAOMA 3469. Полотно знято з підрамка, твір натягнуто на робочий підрамок; відновлено зв'язок між основою, ґрунтом і живописом; накладено укріплювальну заклейку; зі зворотного боку видалено забруднення; твір оброблено від плісняви; дубльовано на нову основу; натягнуто на новий підрамник; нанесено реставраційний ґрунт; вкрито захисним шаром лаку; доповнено втрати живопису; нанесено захисний шар. 1) Icon ‘The Mother of God’, author unknown, nineteenth century, wood, oil. 52 x 43 cm, private collection of V.V. Mykytenko In. No. NAOMA 3340. The integrity of the base has been restored; a restoration primer has been prepared; layers of dirt and old varnish have been removed; a protective layer has been applied; painting losses have been supplemented; a protective layer has been applied. 2) Icon ‘Saint Nicholas the Wonderworker’. Oil on canvas; 50 x 65 cm; private collection of А.О. Brehm. In. NO. NAOMA 3469. The canvas was removed from the stretcher, the work was stretched; the connection between the base, the ground and the painting was restored; dirt was removed from the reverse side; the work was treated for mould; the work was duplicated on a new base; the painting was stretched on a new stretcher; the restoration ground was applied; a protective layer was applied; the painting losses were supplemented; a protective layer was applied. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | реставрація | en_US |
dc.subject | консервація | en_US |
dc.subject | станковий олійний живопис | en_US |
dc.subject | ікона | en_US |
dc.subject | картина | en_US |
dc.subject | 19-20 століття | en_US |
dc.subject | conservation | en_US |
dc.subject | restoration | en_US |
dc.subject | easel oil painting | en_US |
dc.subject | icon | en_US |
dc.subject | painting | en_US |
dc.subject | nineteenth century | en_US |
dc.title | Реставрація ікон : «Богоматір», «Святий Миколай Чудотворець» | en_US |
dc.title.alternative | Restoration Icons : ‘The Mother of God’, ‘Saint Nicholas the Wonderworker’ | en_US |
dc.type | Other | en_US |