Аннотации:
Реставрація:
1) Ікона «Богородиця з немовлям та Іоанном Хрестителем», автор невідомий, Україна, ХІХ ст., дерево, олія, 55 х 54,8 х 2 см; приватна збірка. Вх. № НАОМА – 3308.
Відновлено зв’язок між основою, ґрунтом та фарбовим шаром із використанням укріплювальної заклейки. Видалено цвях з верхнього торця, відновлено цілісність основи (зведено дошки), укріплено деструктовану деревину, видалено укріплювальну заклейку, доповнено втрати деревини з лицевого боку, підведено реставраційний ґрунт, видалено ущільнені забруднення, потоншено лакове покриття, накладено захисне покриття, втрати затоновано, нанесено захисне покриття. 2) Проценко Степан Андрійович (1884-1954). «Портрет чоловіка», 1924-1925 рр., полотно, олія, 74.5 х 53. 5 см; Комунальний заклад «Краєзнавчий музей Долинської міської ради».
Полотно було знято зі старого підрамку та вирівняно за допомогою прасування. Невеликі прориви у полотні та дірочки від цвяхів доповнено «у стик». Відновлено зв’язок між полотном, ґрунтом та фарбовим шаром із використанням укріплювальної заклейки, тильна сторона очищена від щільних пилових нашарувань, видалено укріплювальну заклейку, продубльовано кромки. Полотно розтягнуте на новий підрамник, підведено реставраційний ґрунт, проведено процес регенерації лаку, втрати затоновано, нанесено захисний шар лаку. нанесено ізоляційний шар лаку.
Restoration:
1) Icon "The Virgin with the Child and John the Baptist", unknown author, 19th century, wood, oil, 55 x 54.8 x 2 cm; private collection. Entrance No. NAOMA – 3308.
The connection between the base, the soil and the paint layer was restored using a reinforcing adhesive. A nail was removed from the upper end, the integrity of the base was restored (planks were erected), damaged wood was strengthened, reinforcing tape was removed, wood losses on the front side were supplemented, restoration soil was added, compacted dirt was removed, the lacquer coating was thinned, a protective coating was applied, the losses were toned
2) Protsenko Stepan Andriyovych (1884-1954). "Portrait of a Man",1925, canvas, oil, 74.5 x 53.5 cm; Communal institution "Museum of Local History of Dolyna City Council".
The canvas was removed from the old frame and straightened by ironing. Small gaps in the fabric and holes from nails are added "in the joint ''. The connection between the canvas, the soil and the paint layer was restored with the use of reinforcing adhesive, the backside was cleaned of dense dust layers, the reinforcing adhesive was removed, and the edges were duplicated. The canvas is stretched on a new stretcher, the restoration primer is applied, the varnish regeneration process is carried out, the losses are toned, and an insulating layer of varnish is applied.