Короткий опис(реферат):
Реставрація:
1) Ікона «Святий Миколай», автор невідомий, Україна, ХІХ ст., дерево,олія; 51,4х32 см, приватна збірка; інвентарний № НАОМА 3366.
Стан основи стабілізовано та укріплено, відновлено цілісність основи та доповнено втрати деревини. Відновлено зв'язок між основою, ґрунтом та фарбовим шарами. Видалено поверхневі забруднення. Проведено часткове потоншення лаку. В місцях втрат живопису підведено реставраційний ґрунт з подальшим тонуванням, після чого вкрито захисним шаром лаку.
2) Невідомий автор, Україна. «Нічний пейзаж», ХІХ ст., полотно на картоні, олія; 106,5х62 см, приватна збірка; інвентарний № НАОМА 3451.
Полотно від’єднано від картону та укріплено, твір розтягнуто. Відновлений зв’язок між основою, ґрунтом та живописом. Видалено забруднення зі тильної сторони. Твір дубльовано на нову основу, натягнуто на новий підрамник. Підведено місцях втрат живопису реставраційний ґрунт з подальшим тонуванням, після чого вкрито захисним шаром лаку.
1) Icon «Saint Nicholas» author unknown, Ukraine, ХІХ century.,wood,oil; 51,4x32 cm, private collection; Entry № NAFAA 3366.
State of the base was stabilized and reinforced, integrity of the base was restored and wood losses were supplemented. The bond between base primer and oil layers was restored. Surface impurities were removed. Varnish was partly thinned. In places of losses of paint restoration primer was applied with further toning, afterwards the protective layer of varnish was applied.
2) Unknown author, Ukraine «Nocturnal landscape», XIX century, canvas on cardboard, oil: 106,5x62 cm, private collection: Entry № NAFAA 3451.
Canvas was detached from cardboard and reinforced, artwork was tightened. The bond between base primer and oil layers was restored. Surface impurities were removed from the back side.An additional canvas base was attached. Restoration primer was applied in places of paint losses with further toning, afterwards the protective layer of varnish was applied.