dc.description.abstract |
Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена питанню дослідження ґенези авторської техніки Івана Марчука. Актуальність теми полягає у недостатньому огляді мистецтвознавчого феномену І. Марчука. Задля досягнення поставленої мети, у першому розділі проаналізовано культурно-мистецьке середовище на українських теренах після 1960-х років. Даний опис зробив можливим визначення спрямувань основних етапів становлення творчої особистості І. Марчука, описаних у другому розділі.
Шляхом мистецтвознавчого аналізу та методу синхронізації, доробок митця класифіковано та представлено відповідно до запропонованої періодизації еволюції техніки. Здійснено поглиблений мистецтвознавчий аналіз (іконографічний, колористичний, композиційний) з дослідженням техніки. У додатку міститься інтерв’ю з І. Марчуком.
Наукова новизна полягає у тому, що був здійснений аналіз творів майстра, які позначені оригінальною технікою художника, на прикладі синхроністичної таблиці, що демонструє життєвий шлях та еволюцію манери І. Марчука. Виявлено формотворчі засади, технічні елементи простежено та визначено ґенезу оригінальної техніки.
Дослідження може бути використано у курсі мистецтва ХХ-ХХІ століття, у курсі «Аналіз пам’яток мистецтв», а також у музеєзнавчій практиці. Робота не містить плагіату і написана самостійно.
Кваліфікаційна бакалаврська робота складається з вступу, трьох розділів, шістьох підрозділів, висновків, списку використаної літературу та додатків.
The bachelor's thesis is dedicated to the study of the genesis of Ivan Marchuk's author's technique. The relevance of the topic is in the insufficient overview of the art historical phenomenon of I. Marchuk. To achieve this goal, the first chapter analyzes the cultural and artistic environment in Ukraine after the 1960s. This overview made it possible to determine the directions of the main stages of the formation of I. Marchuk's creative personality, described in the second chapter.
By means of art historical analysis and the method of synchronization, the artist's works are classified and presented in accordance with the proposed periodization of the evolution of technique. An in-depth art historical analysis (iconographic, coloristic, compositional) with a study of technique is performed. The appendix contains an interview with I. Marchuk.
The scientific significance of the research consists in the analysis of the artist's works, which are marked with the original technique of the artist. The formative principles were revealed, the technical elements were observed and the genesis of the original technique was identified.
The research can be used in the course of art of the twentieth and twenty-first centuries, in the course “Analysis of Art Works”, as well as in museological practice. The work does not contain plagiarism and was written independently.
The qualifying bachelor's thesis consists of an introduction, three chapters, six subsections, a list of references and appendices. |
en_US |