Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Палладі, Діана Едуардівна | |
dc.contributor.author | Palladi, D. E. | |
dc.date.accessioned | 2024-08-06T07:34:58Z | |
dc.date.available | 2024-08-06T07:34:58Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Палладі Д.Е. Аспекти формального методу у науковій творчості Ервіна Панофського : кваліфікац. бакалаврська робота зі спец. 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» ОПП «Мистецтвознавство. Теорія та історія мистецтва» / НАОМА ; Палладі Діана Едуардівна ; кер. О.І. Овчаренко ; рец. О.Ю. Сьомак. Київ, 2024. 65 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://195.20.96.242:5068/kvnaoma-xmlui/handle/123456789/731 | |
dc.description.abstract | Метою дипломної роботи є виявлення спільних методологічних рис у науковому доробку Г. Вельфліна та Е. Панофського. У першому розділі роботи опрацьовано літературу пов’язану з аналізом та критикою наукових праць Генріха Вельфліна та Ервіна Панофського. У другому розділі детально розглянуті життєвий та науковий шлях науковців. Простежено процес формування особистостей та вплив історичних подій на специфіку їхнього подальшого розвитку. Особливу увагу приділено аналізу наукових впливів, на основі яких формувалися дослідницькі методології. Виявлено, що Генріх Вельфлін знаходився під значним впливом «римського гуртка», членами котрого були філософ Конрад Фідлер, художник Ханса фон Маре та скульптор Адольфа фон Гільдебрандт, а Е. Панофський захоплювався ідеями мистецтвознавців Абі Варбурга, Макса Дворжака та філософа Ернста Кассірера. Окремі підпункти висвітлюють власні наукові ідеї вчених. Так детально розглянуто формальний метод Г. Вельфліна та іконологічний метод Е. Панофського. Третій розділ «Специфіка змістовно-формального синтезу у методології Вельфліна та Панофського» розглядає в першу чергу протилежності двох підходів. Надалі аналізується застосування формального та іконологічного методів на основі праць вчених присвячених художнику Альбрехту Дюреру («Життя та мистецтво Альбрехта Дюрера» Е. Панофський; «Мистецтво Альбрехта Дюрера» Г. Вельфлін). В останньому пункті розділу узагальнюється вище опрацьований матеріал, та висвітлюються додаткові складові, що об’єднують методології Вельфліна та Панофського. Результатом роботи стало виявлення спільних складових формального та іконологічного методів. Бакалаврське дослідження доповнене ілюстративним рядом. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків (46 с.), списку використаних джерел (25 позицій), ілюстративний матеріал (3 позицій). Загальний обсяг дипломної роботи – 64 сторінок. The aim of the diploma thesis is to identify common methodological features in the research work of H. Welflin and E. Panofskyi. In the first chapter of the work, the literature related to the analysis and criticism of the scientific works of Heinrich Welflin and Erwin Panofsky is elaborated. In the second chapter, the life and scientific path of scientists is considered in detail. The process of personality formation and the influence of historical events on the specifics of their further development are traced. Special attention is paid to the analysis of scientific influences on the basis of which research methodologies were formed. It was revealed that Heinrich Welflin was significantly influenced by the "Roman circle", whose members were the philosopher Konrad Fiedler, the artist Hans von Mare and the sculptor Adolf von Hildebrandt, while E. Panofsky admired the ideas of art critics Abi Warburg, Max Dvořák and the philosopher Ernst Kassirer. Separate subsections highlight the scientists' own scientific ideas. Thus, the formal method of H. Welflin and the iconological method of E. Panofskyi were examined in detail. The third section, "The specifics of content-formal synthesis in Welflin's and Panofsky's methodology," primarily examines the opposites of the two approaches. Further, the application of formal and iconological methods is analyzed based on the works of scholars dedicated to the artist Albrecht Dürer ("The Life and Art of Albrecht Dürer" by E. Panofskyi; "The Art of Albrecht Dürer" by H. Welflin). The last point of the section summarizes the material developed above, and highlights additional components that unite the methodologies of Welflin and Panofsky. The result of the work was the identification of common components of formal and iconological methods. The undergraduate study is supplemented with an illustrative series. The thesis consists of an introduction, three sections, conclusions (46 p.), a list of used sources (25 items), illustrative material (3 items). The total volume of the thesis is 64 pages. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | Генріх Вельфлін | en_US |
dc.subject | Ервін Панофський | en_US |
dc.subject | формальний метод | en_US |
dc.subject | іконологічний метод | en_US |
dc.subject | Heinrich Welflin | en_US |
dc.subject | Ervin Panofskyi | en_US |
dc.subject | formal method | en_US |
dc.subject | iconological method | en_US |
dc.title | Аспекти формального методу у науковій творчості Ервіна Панофського | en_US |
dc.title.alternative | Aspects of the formal method in the scientific work of Erwin Panofsky | en_US |
dc.type | Other | en_US |