Repository of National Academy of Fine Arts and Architecture

Концептуальні зміни в діяльності Національного музею «Київська картинна галерея» після 24.02.2022

Show simple item record

dc.contributor.author Артеменко, Євгенія Олегівна
dc.contributor.author Artemenko, Y.
dc.date.accessioned 2024-08-07T06:12:22Z
dc.date.available 2024-08-07T06:12:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Артеменко Є.О. Концептуальні зміни в діяльності Національного музею «Київська картинна галерея» після 24.02.2022 : дипломна робота освіт. рівня «магістр» зі спец. 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» ОНП «Мистецтвознавство. Теорія та історія мистецтва» / НАОМА ; Артеменко Євгенія Олегівна ; кер. К.М. Гамалія ; рец. В.Ю. Константинов. Київ, 2024. 143 с. en_US
dc.identifier.uri http://195.20.96.242:5068/kvnaoma-xmlui/handle/123456789/739
dc.description.abstract Мета роботи полягає у виробленні нових концептуальних підходів діяльності Національного музею «Київська картинна галерея», виходячи зі складу його колекції та враховуючи реалії російсько-української війни. У вступі обґрунтовано вибір і актуальність теми дослідження, визначено його об’єкт і предмет, сформульовано мету і завдання, розкрито методологічну основу, наукову новизну, практичне значення роботи. У першому розділі «Ступінь наукової розробленості теми» охарактеризовані методи, застосовані для здійснення дослідження, проаналізовані наукові здобутки з даної проблеми та проведено ґрунтовне дослідження джерельної бази. У другому розділі «Досвід міжкультурної взаємодії деколонізованих країн світу з постімперіями» окреслено особливості музейно-галерейної діяльності країн Азії, Африки та Балтії, а також надано рекомендації щодо концептуальних змін для Київської картинної галереї на основі розгляду чотирьох моделей поведінки музею (нейтральної, проросійської, антиросійської та поміркованої). У третьому розділі «Генеза діяльності Національного музею «Київська картинна галерея» означено головні віхи виставкової роботи музею до та після 2014 р., підкреслено значущість науково-художніх практик 2018-2021 рр., здійснених за участю авторки дослідження, та представлено аналітичний огляд музейних виставкових проєктів в умовах повномасштабної агресії Росії з рекомендаційними висновками з їх покращення. 4 Дослідження доповнене ілюстраціями — фотографіями загального плану виставок та окремих творів митців. Кваліфікаційна магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків (обсяг основної частини дослідження — 120 с.), списку використаних джерел (152 позиції), списку ілюстрацій та альбому ілюстрацій (15 іл.). Загальний обсяг роботи — 143 с. The purpose of the work is to develop new conceptual approaches for the Kyiv National Art Gallery activity, based on the information of its collection and taking into account the realities of the Russian-Ukrainian war. The introduction describes the choice and relevance of the research topic, defines its object and subject, formulates the goal and tasks, reveals the methodological basis, scientific novelty, and the practical significance of the work. In the first chapter, "Scientific Development of the Topic", the methods, used to carry out the research, were characterized, scientific achievements on this problem were analyzed, and a thorough research of the source base was carried out. The second chapter "Experience of Intercultural Interaction of Decolonized Countries of the World with Post-Empires" outlines the peculiarities of museum and gallery activities in Asian, African and Baltic countries, as well as recommendations 5 for conceptual changes for the Kyiv National Art Gallery based on consideration of four models of museum behavior (neutral, pro-Russian, anti-Russian and moderate). In the third chapter, "Genesis of the Kyiv National Art Gallery Activity", the main periods of the museum's exhibition work before and after 2014 are defined, the significance of the scientific and artistic practices of 2018-2021, carried out with the participation of the author of the study, is emphasized, and an analytical overview of the museum's war exhibition projects is presented with recommendations for their improvement. The study is supplemented with illustrations — photos of the general plan of exhibitions and individual works of artists. The qualifying master's thesis contains the introduction, three chapters, conclusions (the volume of the main part of the research is 120 pages), a list of used sources (152 items), a list of illustrations and an album of illustrations ( 15 illustrations). The total volume of work is 143 p. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject музей en_US
dc.subject війна en_US
dc.subject ідентичність en_US
dc.subject зміна концепції en_US
dc.subject виставки en_US
dc.subject постколоніалізм en_US
dc.subject museum en_US
dc.subject war en_US
dc.subject identity en_US
dc.subject change of concept en_US
dc.subject exhibitions en_US
dc.subject postcolonialism en_US
dc.title Концептуальні зміни в діяльності Національного музею «Київська картинна галерея» після 24.02.2022 en_US
dc.title.alternative Conceptual changes in the Kyiv National Art Gallery activity after 24.02.2022 en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account