Abstract:
Темою картини "Пусте-порожнє" є переоцінка цінностей. Це образ матеріального світу та його непостійність. Ми всі відчули хиткість прив’язаності до нього після початку повномасштабного вторгнення. Це стало важливим моментом переосмислення пріоритетів.
У композиції акцент на предметах, в яких за вишуканою, блискучою поверхнею приховується пустота в середині. Речі як предмети поклоніння, постають на величезному полотні. Вони відображають тему втрати сенсу цінностей.
Друга робота - алегорія, абсурдна сценка з двома жіночими фігурами, зображений сюжет на основі приказки “переливати з пустого в порожнє” (займатись марною справою). Композиція стримана, беземоційна, сконцентрована на процесі беззмістовної дії. Вона спростовує значущість величезного натюрморту.
Дві частини диптиха створюють дисонанс, різні погляди на одну тему. Гіперболізація розмірів і контраст з порожнім, беззмістовним контекстом, створює відчуття абсурдності.
Додатковими елементами є відео та інсталяція, які підкреслюють образ композиції. Відео надає динаміки сцені, вносячи рух та життя в зображені образи. Фонтан із чорною водою формує абстрактну композицію і сприяє об'єднанню диптиха. Деталі композиції виходять за межі простору полотна, переносячи в реальність воду та білі предмети, що додають ще більше виразності та контрасту.
Диптих може бути зображенням емоційної і духовної пустоти, яку не можуть наповнити речі. Він ілюструє, що прив’язаність до предметів створює ілюзію сенсу та стабільності, але насправді залишає людину спустошеною. У час війни втрата цієї стабільності відкриває справжню цінність нематеріального, наприклад свободи.
The theme of the painting "Empty-Void" is the revaluation of values. This is the image of the material world and its impermanence. We've all felt the faltering attachment to it since the full-scale invasion began. This became an important moment of reconsideration of priorities.
In the composition, the emphasis is on objects in which the hollowness inside is hidden behind the refined, shiny surface. Things as objects of worship appear on a huge canvas. They reflect the theme of the loss of meaning of values.
The second work is an allegory, an absurd scene with two female figures, the plot is depicted based on the proverb "to pour from empty to empty" (do a useless business). The composition is restrained, emotionless, focused on the process of meaningless action. She denies the significance of a huge still life.
The two parts of the diptych create dissonance, different views on the same topic. Hyperbolization of dimensions and contrast with an empty, meaningless context creates a sense of absurdity.
Additional elements are video and installation, which emphasize the image of the composition. Video gives dynamics to the scene, bringing movement and life to the images depicted. A fountain with black water forms an abstract composition and contributes to the unification of the diptych. The details of the composition go beyond the space of the canvas, bringing water and white objects into reality, which add even more expressiveness and contrast.
A diptych can be an image of emotional and spiritual emptiness that cannot be filled by things. He illustrates that attachment to objects creates the illusion of meaning and stability, but actually leaves a person devastated. In times of war, the loss of this stability reveals the true value of the intangible, such as freedom.